uff, blir så usikker eg

!!

Forumet er livet
VIP
tanta har fortsatt ikke kommet, skulle hvert her for 2 dager siden! Men tok en test i går, og den var negativ[&o] Var sånn billigtest!

Så ka tror dere? håpet ute for meg, eller kan eg være gravid? eneste eg merker er at brystvortene mine er mere ømme enn til vanlig! men ellers ingen symptom, og ingen symtomp på at tanta skal komme heller![>:]

Kan jo hende du produserer sent hcg [:)]når testa du positivt med Leah? Ta en ny test i morgen du, håpet er ikke ute før tr kommer [:)] lykke til [:)] jeg testa negativt i dag, men har fortsatt to testedatoer igjen denne mnd [;)] så håper det blir positivt på en av de [;)] hehe[:D]

Jeg fikk negativt resultat en uke etter ikm med billigtest. Kjøpte en digital, og der sto det Gravid 1-2 uker. Så mitt råd er: prøv en digital test og få svar med det samme. [:)]

Tusen takk for svar[:D]

Malii: eg visste ikkje at eg var gravid med leah før i uke 8[&:] hadde ingen symptomer, så da når eg testa slo den ganske godt ut for å si det sånn[8D][:D]

lykke til med testinga, håper det klaffer for dere[:)]

myown: ja eg får dra ned å kjøpe en digital test[:)] får ta en test i morgen tidelig[:D]

Back
Topp