Uff... Blir så lei meg

1rosa+1til?

Elsker forumet
merker jeg blir mer og mer lei meg for hver jente som forlater oss her nå... tydelig at vi er på ett sårbart stadie enda :S uff... håper vi som er her nå kommer oss over kneika... Uff kjenner på hele meg at jeg begynner å bli nervøs igjen jeg

Huff, Nadja... Jeg vet hva du mener og det er kjempe trist:( Blir så utrolig lei meg for jeg trodde ikke at flere ville forlate oss:( Men nå vil det gå bra med resten av oss:) Du kan senke skuldrene og kose deg for du har sett den lille sitt bankende hjerte:) Bare nyt svangerskapet og Kos deg:) Dette kommer til å gå så fint:)

Helt enig. Det er helt forferdelig. Håper vi ikke mister flere nå[:(]
Synes det er så utrolig mange som har mista å.

ORIGINAL: FruStina

Huff ja så enig altså. Utrolig trist [:(]

Ja jeg vet jo jeg kan senke skuldrene enn så lenge... men blir jo så nervøs når folk som har kommet lengere enn meg brått mister [:(] og så blir jeg så lei meg på dems veine... for jeg vet så indelig godt hvordan de har det... Jeg har jo sakt hade til seks små spirer... uff... glad jeg har 4 uker igjen av den usikre tia...

Nå er jo jeg en av de utrolig heldige, som er over kneika, og fått ul sjekk i dag. Men synes det er mega tøft å miste så mange herlige jenter herfra, vil ikke at noen fler skal forlate oss nå, vil så gjerne at vi alle skal komme over 12 uker nå, og  holde sammen ut tiden

Ja du er jo 16 uker når jeg er over kneipa hehe...

ja helt forferdelig at så mange mister...

Ja det er kjempe trist [:(]

Da er vi flere som blir nervøse :/

Men vi må prøve å tenke positivt,
skal IKKE miste flere nå!!

Har tenkt på det samme ja. mange som dessverre forsvinner herfra[&o]

Ja nå får vi knipe igjen alle som er igjen hehe...

ORIGINAL: litjpi

Helt enig. Det er helt forferdelig. Håper vi ikke mister flere nå[:(]
Synes det er så utrolig mange som har mista å.

Enig[:(]

Veldig trist[:(][:(] og blir selv veldig nervøs og skjekker papiret hver gang jeg er på do for blod.... vil ikke miste[:(]

Back
Topp