uff blir gal jeg

*Frk.Mamma

Gift med forumet
nå i de siste 3 timene er det jaggu meg bare grin her og grin der. storebror flyr rundt og er slem med dyra og uansett hva vi gjør slutter han ikke, når vi settern i trappa da sittern og ler av oss. så han bare bråker nå gikk lunta til sambo så storebror måtte legge seg da bare hyler han sambo er sur og lillemann bare skriker for han har vondt i magen sin. så nå har jeg egentlig bare lyst og gå og legge meg og sove til i morgen. værste jeg veit er sure mannfolk og grinete unger trur jeg[:@]

Jeg syns det høres ut som en form for sjalusi rett og slett!!
Om ikke trapp eller noe funker, så legger vi også storebror, etter noen minutter går jeg opp å prater med han, leser bok og blir venner.. Litt mammatid...

Heldigvis skjer det så og si aldri...

Vet om noen som fikk noe kurs, datteren deres var så hissig og slem med hunden...

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg syns det høres ut som en form for sjalusi rett og slett!!
Om ikke trapp eller noe funker, så legger vi også storebror, etter noen minutter går jeg opp å prater med han, leser bok og blir venner.. Litt mammatid...

Heldigvis skjer det så og si aldri...

Vet om noen som fikk noe kurs, datteren deres var så hissig og slem med hunden...

ja virker som hn har blitt sajlu nå etetr vi fikk valpen. når vi prater med han da sjønner han veldig godt at det ikke er lov, men han glemmer det liksom

Back
Topp