Uff :( Ble skremt.. :(

marri86

Glad i forumet
Er 8+3 idag. Igår begynte jeg å blø littegranne.

Ringte legevakta,og fikk beskjed om at det kunne skje, og at jeg ikke skulle bekymre meg når jeg nå var såpass langt på vei. Men heller ta kontakt igjen hvis det begynte å fossblø.

Ble redd og skremt, men er heldigvis rolig nå.
Har bare kommet noen dråper 2 ganger.

Husker tanken min når jeg så det; " Nei nei nei!Jeg er så nærme".
I tillegg var jeg på jobb.. :/

Er svangerskap nr2 da. (Hadde ikke dette med nr1)

Noen som har erfart det samme?

Da jeg ventet minsten blødde jeg fra uke 8-9 etter det stoppet det
opp av seg selv.
Fikk beskjed av legen om å bare ta det med ro og prøve å slappe av litt.
Så det gikk helt fint :)

Håper det gir seg raskt hos deg, stor klem :)

Håper og tror det er helt uskyldig og at det ikke kommer noe mer ! :)

Ikke for å skremme deg, men når jeg hadde en MA så blødde jeg så vidt litt på papiret i uke 10 :/
dro på ul dagen etter og da banket ikke hjertet lengre..

Men har hørt om mange andre som både har blødd litt eller mye og fått ett velskapt barn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Titter inn ifra April ;)

Jeg hadde veldig ofte blødninger i første svangerskap, var inne på Ahus titt og stadig, men de fant aldri noe galt eller årsak til dette. Har en frisk og fin 3 åring nå :) om det ikke er smerter så er det ikke farlig, men veit følelsen å bekymre seg. Ikke morro med blod uansett. I dette svangerskapet har jeg ikke hatt en dråpe med tvillingene, uke 35 nå, så straks ferdig :)

Lykke til og kos deg med graviditeten :D

Sent from my iPad using BV Forum

Vil heller ikke skape unødige bekymringer, men da min venninne nylig hadde en MA blødde hun bare litt en dag, i uke 10. Da de dro på ultralyd så de at fosteret døde i uke 8.

Hvis jeg var deg, ville jeg bestilt time til ultralyd for å få det sjekket ut.

Håper uansett det bare er en uskyldig blødning, som flere opplever.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

I første svangerskap blødde jeg litt noen dager da jeg var ca. 8-9 uker. Det var heldigvis uskyldig:) Husker jeg leste at det er så mye som skjer i kroppen akkurat på det tidspunktet, med hormoner og blodet og alt, og at det kunne gi blødning, gjerne rundt da en egentlig skulle hatt mens. Om det stemmer vet jeg ikke, men det gikk heldigvis bra. Jeg fikk ikke ul, selv om jeg spottet/blødde litt i tre dager, og var livredd for MA... Skjer det dette svangerskapet også, så skal jeg ihvertfall kreve UL, er helt forferdelig å gå i uvissheten...

Jeg er kortere enn deg, men har begynt å blø idag. Ikke mye som kommer enda. Krysser fingrene for oss begge:)

Krysser fingrene for deg! Har hørt om de som har blødf uten at det har vært noe galt, men har også hørt det motsatte!

Krysser fingrene for deg!
Jeg har dessverre ikke positiv erfaring med blødning, og mistet i uke 7 i det svangerskapet der jeg begynte å blø litt... Så tok det seg opp etter hvert. Men det kan jo også være en rift i en slimhinne eller noe og ingen grunn til bekymring :-)

Er du urolig ville jeg vurdert en privat ul... Så slipper du lure...

Jeg hadde en SA i mai, og ble gravid igjen i juli. Ble veldig redd da jeg begynte å blø i det svangerskapet også. Hadde blødninger av og på i uke 8, 10 og 11. Ble sykemeldt med beskjed om å ta det helt med ro.

Nå sitter jeg med verdens herligste baby på 1 1/2 uke i fanget :) Krysser fingrene for at det går bra for deg også!

Tidlig ammetåke? =P
Jeg hadde en SA i mai, og ble gravid igjen i juli. Ble veldig redd da jeg begynte å blø i det svangerskapet også. Hadde blødninger av og på i uke 8, 10 og 11. Ble sykemeldt med beskjed om å ta det helt med ro.

Nå sitter jeg med verdens herligste baby på 1 1/2 uke i fanget :) Krysser fingrene for at det går bra for deg også!

Takker,

Fikk beskjed at det ikke var nødvendigvis farlig..Og at sålenge det ikke var smerter så skulle jeg ikke bekymre meg..
Så får prøve å ta det rolig,

Kan vært en rift et eller annet sted ja,eller urinveisinfeksjon..
Merker det svit litt når jeg tisser,så tenkte å ringe legen etterpå..

En liten oppdatering;
Var hos legen på torsdag.
Hadde værtfall ikke urinveisinfeksjon. Hun sa og at det kunne fint være uskyldige blødninger. Tok blodprøve og skal ta igjen på mandag for å se om nivået har steget. Har ikke blødd mer. Så jeg prøver å være positiv. :-) har og hatt symptomer hele veien videre (sliter med bekkenet/ryggen for 4 uke på rad) og hadde en helsikes morgenkvalme idag. Får forhåpentligvis svar på tirsdag

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg blødde litt to ganger sist svangerskap. Det var heldigvis harmløst. Lykke til, det går nok bra!

Høres ut som det blir å gå fint med deg :) Bra du har graviditets tegn og at blødningen stoppa.
De gangene jeg har mista har blødningen ikke stoppa, den har bare økt. Så dette går bra :)

Venter spent på oppdatering på tirsdag! Høres ut som dette går bra ;) 'Lykke til!

Ennå ikke svar fra legekontoret..

Flyr på veggene her..

Har lyst til å kreve ultralyd. ;)

Enda en oppdatering;
Fikk svar på prøvene.
De var høye i verdi men like.
Så må ta ny blodprøve til torsdag! For å se om verdiene synker. :-( Men de sa at det foreløpig var positivt. Fikk bare prate med legesekretær. Prøvde å høre om man kan få ultralyd men var visst ikke vanlig der.. så da må jeg visst være nervevrak fram til fredag da...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp