Uff ble så skuffet på UL :(

MissFine

Forelsket i forumet
Hadde gledet meg sååå til UL, siden jeg ikke har vært siden uke 11 og da lå spiren helt rolig med ryggen til og ville ikke vise seg. NÅ OGSÅ!! ARG. Eneste vi fikk bilder av var bakhodet og føttene. Ho fikk ikke sjekka verken hjerte, nyrer eller lengden på babyen. ikke fikk vi sett ansikt hender eller profil! vi skulle ikke vite kjønn, så det var jo greit! hehe.
Jaja, bare venet 5 uker til!!!!!! :S

I sommer så vi en 12 uker gammel baby som sprellet, vinket og danset og fikk med en gang graviditetsfølelse, men ingenting nå... :( Litt lei meg nå..

Så kjedelig å ikke se så mye da.... men spennende med en ny ul da, får håpe babyen er mer villig til å vise seg frem da :)

åhh en liten luring du har i magen!! skal se at de fem ukene går fortemoticon
Skjønner det ikke ble som forventet.. drikke masse kald saft og spise en sjokolade neste gang?!

Sender en god klem!emoticon

Hadde tatt med ei flaske med saft, men funket ikke! får satse på at den forblir like rolig utenfor magen å :-)
Hadde jo med storesøster på 8 år, så hadde gledet meg veldig til å vise henne, men det ble jo ikke slik.
Jordmora prøvde ikke noe særlig å vekke h*n da??
Men med 100% jobb så fyker tida fort frem til den 27 mars :))

Fikk ikke et eneste bilde vi heller......
Fikk tatt alle nødvendige mål da......
Vurderer 3d ul om noen uker som plaster på såret for meg selv!!!

Men hvis jordmor ikke fikk gjort noen av undersøkelsene, kan dere jo ikke vente i 5 uker på neste ul? Etter uke 20 utvikler jo alle fostre seg forskjellig, så det er mye vanskeligere å vite hva som er "normal" utvikling eller ikke. Dessuten, hvis det skulle være noe alvorlig galt, har du jo da passert 24. uke...?

Ho fikk tatt mål av hodet, som da vil være gjeldene ved neste ul. Stusset litt på det jeg også for tenkte ho måtte ha lengden også? med tanke på at jeg er 19 uker på vei, så er jo snart "normal" str på babyene over?
Men da blir det kanskje en til etter uke 24?
Ho fikk tatt et overblikk over magen, at tarmer, lever og urinblære var der de skulle, men fikk ikke sjekket det nærmere.
Skal til jordmor om 2,5 uke på vanlig kontroll, så skal snakke litt med henne. Ho er iallefall kjempe koselig :)))

skjønne godt du ble skuffa, man vil jo så gjerne få e dn lille ordentlig. mitt lille knøtte ville ikkje ligge i ro, å vi fikk ingn bilder for knøtte snudde  seg heile tia unna.

bedre lykke til neste gang:)

till skrev:
åhh en liten luring du har i magen!! skal se at de fem ukene går fortemoticon
Skjønner det ikke ble som forventet.. drikke masse kald saft og spise en sjokolade neste gang?!

Sender en god klem!emoticon

Signerer denne :)

Huff så kjedelig da!
Du får stappe innpå med sjokolade osv før neste  UL...
men synes det var merkelig at du måtte vente så lenge til neste gang?

Back
Topp