Uff, blødning igjen...

Eva

Glad i forumet
Jeg er så lei av disse j..... blødningene og alle leger som ikke har noe svar.

Begynte og blø igjen igår, det er da fjerde gangen i dette svangerskap, ringte legevakta som bare sa ta det med ro og legg deg igjen.
1,5 time senere ringte jeg rett på føden og fikk komme dit. Fikk da en lege vikar som nesten ikke snakket norsk han tok vanlig gyn undersøkelse og innvendig ul, ba meg siden gå ned uten og si noe somhelst. Måtte da spørre " Er allt som det skal?". Ja han fant ikke noen blodansamlinger i livmora eller rundt morkaka.
Ba om og få en utvendig ul fordi jeg selv ville se at allt var bra med den lille, fikk det og den lille krabaten hadde det som plommen i egget.

Han skrev ut en resept på medisiner som skulle stoppe blødningen i løpet av noen dager, men de er sterkt brekknings og oppkast fremkallende. Jeg som spyr og brekker meg lettere enn de fleste......kjennte nesten magen min snu seg der og da.

Jeg spurte hva disse blødningene kommer av og han på veldig gebrokken norsk sier at det kanskje er et blodkerl i livmorhalsen eller en liten ytterkant av morkaka som har detti av.

Jeg gikk ut derifra med fler spørsmål enn da vi kom dit......[:@]

Den stakkars sykepleiersken skjønte min frustrasjon og ba meg ta det med ro i noen dager også ringe dem igjen hvis det ikke gav seg.

Jeg regnet selv ut igår at alle mine blødninger har kommet i de ukene jeg skulle hatt mensen. Har jo hørt om de som har en slags mens gjennom hele svangerskapet, så truleg er jeg en av dem. MEN KAN IKKE NOEN LEGER SE DET SAMME MØNSTRET!!!!

Sorry folkens måtte bare få ut litt frustrasjon...
Hjelper alltid og dele det med andre.

Ha en fin dag, ligger her på sofaen jeg!![:D]
 
Håper det ordner seg for deg!
*klemmepå*
 
Høres ut som min historie det jo[8|] Jeg blør ofte og mye i perioder, men det har ingen sammenheng med menstruasjonen...
 
Jeg har hatt en liten blødning en gang tidliere I svangerskapet.
Legen sah at det var helt vanlig og få en liten blødning når man egentlig skulle hatt mensen...... [:D]
 
uff så kjipt da... Skjønner godt du ble litt fortvilet over at legen ikke snakket godt norsk[&:] husker da jeg skulle føde, da fikk jeg en ung jente som nesten ikke snakket norsk som jordmor, var helt forferdelig.(heldigvis så hadde dem vakt skifte noen timer senere) Jeg syntes (ikke rasistisk ment) at alle som jobber på norske sykehus skal kunne snakke nok norsk til at man forstår hverandre.

Men for enkelte er det vanlig med "mensen" gjennom svangerskapet. jeg kjenner en som hadde mensen gjennom hele svangerskapet. hun født en vellskapt sønn.
 
Back
Topp