Uff, blødning i dag!

malone

Gift med forumet
Har hatt litt spor 2-3 dager, men det hadde jeg sist også, så det har ikke bekymret meg. Men i dag kom det plutselig masse blod, ganske mørkt, ingen smerter da. Var til ultra lyd med en gang (jobber på sykehuset, så var ganske kjapp opp på gyn). Alt så bra ut med den lille, hjertet slo og rørte på seg. Så utrolig godt å se, første møte med gullet vårt.

Veldig engstlig nå da, fikk beskjed om å være veldig forsiktig, ikke noe tung løfting eller stress. Tør jo nesten ikke løfte tobias, er 19 mnd. Noen som har noen råd?

Du får la pappan ta løftene.. Du må jo følge rådene fra de på sykehuset..[:)] Skulle du få komme tilbake eller?
Ettersom du ikke hadde smerter og hjertet slo så går det sikkert bra.. Håååper det

Kunne bare komme hvis det blei noe mere, veldig godt å vite det. Egentlig gla jeg var på jobb når det skjedde, så jeg fikk sjekket det med en gang. Var veldig vondt følese fram til jeg så at alt var bra. Syntes veldig synd på de her inne som har fått beskjed om å vente og se ann.

Huff, var også på Ul i dag pågrunn av blødninger, liker det IKKE!

Men hjerte slo, så vi får krysse fingrene!

ORIGINAL: *Minibønna*

Huff, var også på Ul i dag pågrunn av blødninger, liker det IKKE!

Men hjerte slo, så vi får krysse fingrene!

Uff, ikke noe gøy, vi får ta det litt med ro og håpe på det beste, 3 uker igjen til 12 uker. Blir godt å komme dit.

ORIGINAL: **Mystery**

ett lite tips på guttungen er å lære han å hoppe i armene dine[;)] her så har snuppa begynnt å ta sats og hoppe når jeg skal løfte henne[;)][;)][;)]ser ikke så veldig smart ut,men hun synes det er gøy og det hjelper meg masse[:)][:)]

He, he, det får vi jammen øve på... [:D].

Back
Topp