lillehjertenr2
Glad i forumet
uff...det var trist å lese!!! Håper virkelig at du får gode nyheter om 2 uker!!! I mellomtiden sender jeg deg en god klem!!:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LiljeBlomst skrev:
Bodilmor skrev:Ja, hjerteslag så vi alle 3, heldigvis :)
Tusen takk for klemmer, dere er så gode. Kjenner at dette er litt i tøffeste laget for meg, sitter bare å sutrer :p
det er jo kjempe positivt ;) det er ikke mulighet att du bare er kortere på veg da? selv om livmoren tilsvarer noe annet. Krysser fingrene for deg <3
Sender deg en klemSnorkmaiden skrev:og håper dere får gode nyheter på neste ultralyd !

kan oppdatere dere litt her da jeg kjenner henne fra før av.VenterEtMirakel<3 skrev:
hu er bare kortere på vei enn antatt og har fått termin i slutten av juli beg av august. å siden hun har hatt en del ting før så får hu nå ekstra oppfølging.
Hurra!! :)lillehjertenr2 skrev:
kan oppdatere dere litt her da jeg kjenner henne fra før av.VenterEtMirakel<3 skrev:
hu er bare kortere på vei enn antatt og har fått termin i slutten av juli beg av august. å siden hun har hatt en del ting før så får hu nå ekstra oppfølging.