Uff, bekymret etter ul

uff...det var trist å lese!!! Håper virkelig at du får gode nyheter om 2 uker!!! I mellomtiden sender jeg deg en god klem!!:)

Sender deg en masse klemmer og håper dere får svar på neste ul!

LiljeBlomst skrev:

Bodilmor skrev:

Ja, hjerteslag så vi alle 3, heldigvis :)

Tusen takk for klemmer, dere er så gode. Kjenner at dette er litt i tøffeste laget for meg, sitter bare å sutrer :p

det er jo kjempe positivt ;) det er ikke mulighet att du bare er kortere på veg da? selv om livmoren tilsvarer noe annet. Krysser fingrene for deg <3

Signerer denne!!!
X fingrene for at du er kortere på vei enn hva du tror.
STOR klem til deg <3

Sender deg en god klem og håper dere får svar på neste ultralyd!

Oppdater oss så snart du har vært på ul, da. Håper alt står bra til!

Snorkmaiden skrev:
Sender deg en klememoticon og håper dere får gode nyheter på neste ultralyd !

Så nervepirrende og skummelt! Håper på det beste og at alt viser seg å være fint! 
Sender deg mange klemmer og lykkeønskningeremoticon

Har erfaring med at det er noe galt med barnet, men ikke noe som ligner det du beskriver. Hvis du spør på generelt er sjansen mye større for å få svar fra noen med samme erfaring. Lykke til!

kan oppdatere dere litt her da jeg kjenner henne fra før av. 

hu er bare kortere på vei enn antatt og har fått termin i slutten av juli beg av august. å siden hun har hatt en del ting før så får hu nå ekstra oppfølging. 

håper for din skyld at du muligens ikke er lengre på vei, men det var vel mange uker forskjell da.

Har dere snakket om turner syndromet?

Jeg har ei venninne som har et datter med det, og nå vet ikke jeg så utrolig mye om henne, men de fant det vel ut ved or ul, og da hadde hun bare også en nyre og noe med hjertet tror jeg. Men som jeg skjønner det så er hun frisk og fin ellers.

Hurra!! :)

VenterEtMirakel<3 skrev:

hu er bare kortere på vei enn antatt og har fått termin i slutten av juli beg av august. å siden hun har hatt en del ting før så får hu nå ekstra oppfølging. 

lillehjertenr2 skrev:
Hurra!! :)

VenterEtMirakel<3 skrev:

Jippi! Det var gode nyheter 

Back
Topp