Uff...bad feeling :-(

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
Har ingen god følelse på dette.. Blør ikke, men har fått mer og mer slimete utflod.. Tok en cb + nå, og den var ikke overbevisende sterk. Har en cb digital som jeg skal ta imorgen tidlig. Men jeg er 5+1 idag, og den streken burde være mye sterkere..

Uff, så kjedelig å føle det sånn. Håper at testen din i morgen tidlig kan berolige deg litt mer, og at alt er i orden med spiren din.

Huff! Håper ikke det er dårlige tegn :(
Jeg har også mer og mer slimete utflod :( Venter på en digital test imorgen.. Håper for guds skyld at den viser 3+ :(

Det er jo normalt med slimete og klumpete utflod under graviditeten. Og testing kommer jo helt an på hvor mye du har tisset,hvor lenge det er siden du tisset etc.

Jeg tror en gjør seg selv en bjørnetjeneste med å ta hjemmetester hele tiden. Disse testene er lagt for å påvise graviditet eller ikke. Ikke å måle mengden HCG :) Man kan gjøre seg selv fryktelig urolig med å styre på med "hjemmesnikkra" metoder.

Ta f eks. Den første testen jeg tok var normalt positiv midt på dagen og det var 2 gang jeg gikk på do. Tok en test på ettermiddagen og den var lik, så tok jeg en på kvelden og den var veldig svak! Men jeg var jo fremdeles gravid for det! Og HCG nivået hadde nok ikke sunket noe særlig :) Jeg er nå i følge menskalender 6+2.

Jeg tror også at hvis det var meningen at alle gravide damer skulle måle HCG tidlig i graviditeten så hadde legen følgt opp dette :)

Jeg har i begge graviditetene hatt slimete, klumpete, hvit og gjennomsiktig, brun og rødlig og rosa utflod. I dag var jeg til tidlig UL p.g.a blødning men ALT var fint :) Og hun garanterte meg at all the above er helt normalt :)

Takk for lykkeønskninger :-) ja jeg vet det var dumt å teste mer, men jeg ville så gjerne få den feite sterke streken liksom :-) det er siste barnet, så da var det bare å peise på :-) men men. Håper digital imorgen tidlig sier 3+ så kanskje jeg kan slappe av... Og ikke minst, konsentrere meg på jobb! :-)

Sender deg en like stor klem her.

Back
Topp