uff a meg, jeg blir nervevrak

Nussenasse

Elsker forumet
Julia datt ned fra sofaen i stad. Hun har et lite merke i panna. Ringte jo selvfølgelig legevakta med en gang for jeg ville at en lege skulle se på henne. Men dama på legevakta synes ikke det var nødvendig siden det ikke er langt fra sofaen og ned og at hun virker helt normal nå etterpå.

Men fy søren å jævelig redd vi ble. Mannen min ble helt skjelven og jeg sint, frustrert og kvalm samtidig....Vi sitter å passer på henne mens hun sover nå. Hun skal nok sove mellom oss i natt så vi kan vekke henne ofte.

svimte hun av under fallet eller ? eller stor kul ?

Nei er du gæren da hadde jeg nok ikke sitti her. Da hadde jeg stått på legevakta med en enste gang... Nei hun fikk ikke noe særlig kul heller. Jeg sto på kjøkkenet når det skjedde, men mannen min mente hun hadde tatt seg for litt på en måte..

ORIGINAL: mamalou

Åh..jeg vet akkurat hvordan du følte deg!! Jeg hadde så å si min verste opplevelse i mai i fjor, gutten min var 6 mnd, og vi var på grilling til en bekjent. Jeg skulle hente en stol som sto i hjørnet på verandaen(verandaen var ikke mer enn 50 cm over bakken-heldigvis)og lente meg litt mot grinda som jeg trodde var lukket. Men det var den ikke, så jeg ramla baklengs, med gutten på hofta, og selv om det gikk lynfort, var det de lengste sekundene i livet mitt hittil. Jeg tenkte at nå må jeg lande sånn at gutten ikke gjør seg noe, så jeg landa på nakken og bakhodet mitt(au) og rulla baklengs hodekråke... Gutten skrek som bare det, men bare fordi han var redd! Han hadde ikke gjort seg noe! Hadde en liten grønskeflekk på solhatten, men var helt i orden. Jeg var så redd, jeg begynte å gråte, og jeg skalv i flere timer etterpå...off, sånne ting er så fælt.... Det gikk ikke så bra med meg da, fikk hjernerystelse,ei uke før pedagogikkeksamen, så lesinga gikk litt ut føler jeg...men den gikk fint allikevel...[:)]

uff så fælt!
Stakkars deg, det var nok en fæl opplevelse!Så godt det gikk så bra med babyen din.

Back
Topp