Uff å lengeå vente...

1rosa+1til?

Elsker forumet
Uff sitter her og bare tenker på den ul jeg skal på tirsdag 8 juni... 3 UKER til:S er jo såååååå lenge å vente... hehe

men siden jeg bare var 4 uker på vei da jeg ar hos gyn, kunne hun ikke se noe, så jeg må vente i minst 2 uker føre jeg prøver å få en tidlig ul føre den på sykehuset:O ææææ jeg kommer til å bli gal hehe...

Men i dag er jeg jo 4+3... og har enda ikke hatt noe vondt eller blødninger som jeg har sliti med tidligere... OG DET ER JO SÅÅÅÅÅÅÅ POS hehe

Idag er det 3 uker siden jeg bestillte meg UL, og vips - idag var dagen der. Synes det har gått kjempefort jeg.
Krysser fingrene for at spiren din holder seg på plass [:)]

Huff, skjønner deg så godt. Og i hvertfall siden du har mistet så mange ganger. Men det er utrolig kjekt å høre at du har en så god følelse i dag[:)] Kan jeg spør hva tid du har mistet når du har mistet før? Dnne spiren kommer til å klamre seg fast og du kommer til å gråte av glede den dagen du får ultralyden[:)]

Huff, jeg har hatt tidlig ultralyd i begge mine svangerskap og denne gangen får jeg jo ikke legetime før jeg er i uke 10 så jeg er vel litt fortvilet[&o]

uff... å huske hvor langt jeg har vært alle gangene er litt umulig... men jeg kan huske ca da:D Det jeg husker fra alle sa og den ene ma, er at jeg begynte å spotte ca 4+3 og at jeg hadde da små blødninger fram til jeg mista de... hadde oxo mye mens smerter som var like sterke som en vanelig mens...

Men nå har jeg så vidt noe jeg kan kalle murringer hehe... Kjenner det mest på høyreside... men ikke sånn at det gjør vondt... og jeg er så vidt litt støl i ryggen(ikke korsryggen)

1: 5+2
2: 4+5
3: 4+6
4: 6+1
5: 5+3
6: 6+3

Og nå i dag er jeg 4+3 og ingen tegn til spotting... bare masse ekkel utflod hehe---

Ja jeg håper virkelig de tre ukene går fort.. men jeg er jo samtidig sykemeldt... så rur ikke tia kommer til å gå så fort som jeg ønsker hehe

Så bra at du er så positiv:):) Og ikke minst at du ikke har tegn til spotting eller vondt:):) Ååååå, så glad jeg er for deg:):) Jeg vet jeg ikke kjenner deg, men dette unner jeg deg virkelig og jeg kjenner en utrolig glede boble i meg:) Hehe.... Jeg er visst gravid og har litt hormoner:):) Men ja, gleder meg virkelig til å følge deg i dette svangerskapet og gleder meg til du skal ha ultralyd:) Det kommer nok til å gå litt tregt siden du er sykemeldt og så er det jo sommer så det hjelper jo på:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så bra at du er så positiv:):) Og ikke minst at du ikke har tegn til spotting eller vondt:):) Ååååå, så glad jeg er for deg:):) Jeg vet jeg ikke kjenner deg, men dette unner jeg deg virkelig og jeg kjenner en utrolig glede boble i meg:) Hehe.... Jeg er visst gravid og har litt hormoner:):) Men ja, gleder meg virkelig til å følge deg i dette svangerskapet og gleder meg til du skal ha ultralyd:) Det kommer nok til å gå litt tregt siden du er sykemeldt og så er det jo sommer så det hjelper jo på:)

Du er bare snill og god du - imponert [:D]
Klem!

Dere er alle så søte og snille her inne

ja tiden kommer til å gåååå såååå saaaakte de neste 3 ukene hehe

Tusen takk Kristine79:) Nå ble jeg rørt også:) Men ja, dere snupper her inne er fantastisk så jeg unner dere kun det beste:)

Tre uker kommer til å gå fort vet du vennen. Og denne gangen SKAL det gå bra. Det har du så inderlig fortjent. Jeg gleder meg til å følge deg i ukene og månedene fremover, og dele både gleder og svangerskapsplager med deg. Du får underholde deg med oss jentene her inne så lenge, så skal du se at vi kan hjelpe deg med å få dagene til å gå [;)][;)][;)]

Kjempe glad på dine veine Nadja1983 [:D] Og bare fortsett og vær positiv og se framover, om ikke lenge skal du titte på babyen i magen din [:D]

Back
Topp