Ufatterlig trøtt..ZZzzzz...

GlædeMæMasse

Forelsket i forumet
Æ sjønner ikke at det e mulig å være så trøtt og sliten! Æ sliter med å sovne om kvelden og fikk ikke sove før kl 3 i natt, sjøl om æ va stuptrøtt kl 22. Klarte ikke å kravle mæ opp av senga før kl 12 idag og nu e det 2 tima sia og æ sliiiiiter virkelig med å holde øyan oppe.. E helt totalt utslitt og vurderer å ta en lur på sofaen. Har eksamen på mandag og frykter at det kommer til å gå rett vest sia æ ikke klarer å lese nåkka som helst i den hær tilstanden.. Måtte bare klage litt ;p

Det er så slitsomt å være trøtt.
Jeg er også helt kake om dagen, enda jeg har sovet 15-16 timer i døgnet den siste uken.

Så mye jeg skulle ha gjort hjemme men jeg har rett og slett ikke ork, og det er ikke likt meg.

Håper du får litt energi utover helgen til å lese på eksamen.
Og lykke til på mandag!!

trøtt å sliten er jeg også... e kjempetrøtt fra 7-10 på kvelden.men er ikke så enkelt å få slappe av når jeg har en aktiv 3 åring i hus.

jeg er også kjempe trøtt.. Måtte gå hjem fra skolen et par timer før i dag for jeg klarte jo ikke å følge med i det hele tatt!! Så skal jeg liksom skrive en oppgave som skal leveres på mandag og jeg har NULL energi... skikkelig frustrerende.. Så får jeg veldig dårlig samvittighet overfor jenta mi på snart to. Noen dager må jeg legge meg ned på sofaen og slappe av, da er jo pappan der og leker med henne men føler meg teit som ikke alltid har energi til å leke med henne på kveldene...

Føyer meg inn i rekken. Ufattelig trøtt og null energi for tiden!

Back
Topp