Ufattelig...

namba

Forumet er livet
På lørdag mistet jeg min kjære bror Øyvind i flyulykken på Oppdal. Han ble bare 23 år gammel...[:(] Han hadde hele livet foran seg, og nå er han død. Han døde bare tre uker før sitt eget bryllup, da ble han brått tatt i fra oss. Istedenfor bryllup blir det begravelse.[:(] Det er helt uvirkelig. I dag satt vi her og skrev dødsannonsen hans og planla begravelsen. Det finnes ikke ord som beskriver det bedre enn at det er helt uvirkelig. Selv om jeg vet det så klarer jeg ikke tro det. Det er så grusomt. Vi var fem i familien, nå er vi bare tre igjen...[:(] Jeg savner broren min![:(]

Nei, nei, nei namba.. får frysninger og tårer. Dette er grusomt. Anar ikkje kva eg skal sei anna enn at eg sender varme tankar [:(] Er så vondt berre å tenke seg til kor grusomt det må vere!! [:(]

Stor stor stooor klem!!

I hele dag har jeg gått og krysset fingrene for at det ikke skulle være noe slikt, etter å ha sett masse sympatierklæringer på facebook. Beklager så masse, livet er virkelig urettferdig! Stor klem fra oss 

Så forferdelig trist Namba. (har pga det dødsfallet funnet ut at jeg har møtt søskenbarnet ditt. Han er bestekompis med min kusine. Ringte henne lørdag. Da hadde hun nettopp fått melding fra søskenbarnet ditt og var veldig lei seg og trodde det var kompissen som ringte ettersom vi begynner med samme bogstav)
Men det var en digresjon. Håper dere får god hjelp og støtte i den vanskelige tid fremover.

Å nei, noe så fælt[:(]
Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå[:(]

Vet ikke hva jeg skal si, men sender deg mange mange store og varme klemmer

Jeg vet heller ikke helt hva jeg skal si for dette var rett og slett ufattelig trist[:(] Husk bare at jeg er her om du trenger å prate, selv om jeg vet det ikke hjelper noe særlig. Stor klem!

Uff, nå ble jeg lei meg[:(][:(][:(] Så tragisk , finner ikke ord [:(][:(]

Å kjære deg.....[:(][:(]
Jeg har ikke ord..det er jo helt forferdelig...
Sender deg og din familie masse klemmer og tanker i den tunge tiden..

Å herregud[:(] Kondolerer så mye!! Har tenkt mye på den saken siden naboen min også var i et utdrikningslag på lørdag der de skulle fly microfly.. Huff, vet ikke hva jeg skal si. Ord blir så fattige i en slik situasjon[:(] Tenker masse på deg og dine! Stor klem fra meg og ungene!

Ord blir fattig så jeg kondolerer til deg og dine.
Seder varme tanker og klemmer til deg

Å herregud Namba [:(][:(][:(]
Jeg har tenkt mye på den ulykka og de etterlatte siden det skjedde.
Men hadde aldri tenkt tanken på at noen jeg "kjenner" kunne være
berørt.
Vet ikke hva annet jeg kan si enn at jeg beklager deres tap og jeg
håper dere alle er flinke til å ta vare på og støtte hverandre i denne
ufattelig tunge tida [:(]
Jeg vet åssen det er å miste noen sånn plutselig og helt uten mening,
og tida som kommer blir ikke lett. Da er dte viktig å ha noen å støtte
seg til.

Masse store gode klemmer sendes til deg

Kjære kjære namba.. Jeg vet ikke hva jeg skal si.. [:(] Dette var helt forferdelig å lese..
Jeg er helt tom for ord altså.. Tenker masse på deg.. Skulle så gjerne ha gitt deg en klem, namba.. [:(]
Mange klemmer og mange tanker fra meg..
*klemmepå*

Uff, så forferdelig, namba. Kondolerer og håper dere får støtte i den tunge tiden fremover. Det var veldig trist, skulle ønske jeg kunne si noe som kunne trøste..... Stor klem

Å nei, så utrolig trist. Nå ble jeg kjempelei meg på deres vegne. Kondolerer!

Vet ikke hva jeg skal si, for ord blir så fattige. Det er bare å ta kontakt hvis du trenger noen å snakke med!

Store trørsteklemmer fra meg

Noe så grusomt namba. Kondolerer. Jeg har ikke ord, det er bare helt forferdelig. [:(]

Å nei, å nei, så ufattelig trist[:(][:(][:(][:(]
Sitter her og griner og har rett og slett ikke ord.
Kondolerer så masse!! Sender deg mange varme gode klemmer.

Huff så grusomt!!!!!
Har vert på ferie og ikke fått med meg ulykken! Så ufattelig trist når man mister noen så brått!!

Klem

Åhh så grusomt[:(] Sender klemmer over

[:(][:(][:(][:(] Har ikke ord, namba!!!
Du må ha det skrekkelig vindt nå [:(][:(][:(]
Vi leste om det på nett, og jeg tenkte "å nei, har det
skjedd igjen" Meningsløøøøst!![:@][:@][:@]

[&o][&o][&o] ord blir tomme i en slik sammenheng [:(]

Trøst og klemmer til deg [&o][:(]

Back
Topp