Ufattelig trøtt..

Heidi:)

Glad i forumet
Noen fler? De siste dagene har bestått av å stå opp om morningen..spise frokost og gå å legge meg på sofaen... er så utrolig sliten, bare ligger rett ut. Blir kjemesliten bare av å gå i butikken eller gjøre noe ute i hagen... :/ Er 10 uker på vei imorgen, egentlig 11..men etter ultralyden forrige uke ble jeg skrudd tilbake 1 uke.. føler jeg kaster bort alle feriedagene.. ligger bare og ser på tv :( Tenkte prøve oss en tur på hytta imorgen,men tanken på å kjøre dit i 3timer er ikke mye fristende.. :(

Jeg er også ganske trøtt, eller mer sliten, egentlig. Klarer ikke å gjøre så veldig mye, blir veldig fort sliten av alt. Nå har jeg to små og en mann som er ute på sjøen lenge av gangen, så her kan jeg ikke legge meg så mye på dagtid (nå når han er hjemme er det enklere da). Lurer veldig på hvordan det blir å komme tilbake på jobb etter ferien!

Får håpe det går over etterhvert, mange opplever at det blir beedre i andre trimester...

Jeg og er egentlig mest sliten... utrolig sliten :/ Veldig spent på hvordan jeg skal klare meg i jobb jeg og.. har bare 60% da..og er et vikariat frem til jul, så får håpe jeg klarer det.. også får vi krysse fingrene på at det blir bedre i 2 trimester!! :) Prøver å gå en liten kveldstur og få frisk luft hver kveld,men så vidt jeg orker gå ut :p

trøtt og sliten. må ha minst en lur om dagen. i dag sov gullet i 3,5 time så jeg fikk sovet godt ut! selvom jeg føler meg like trøtt når jeg våkner...

Jaa..sånn har jeg det og! Kan sove masse,men føler meg ikke uthvilt når jeg våkner :/ Sover skikkelig dårlig om natten og.. våkner gjerne i 4/5-tiden..da må jeg stå opp å spise litt, ellers er det helt umulig å sove noe mer.. uff..håper det endrer seg snart :)

Kjenner meg godt igjen der ja! Føler også dagene går i å være sliten, ligge på sofaen, ligge i sengen. Orker mesten ikke gå ut i postkassa eller i butikken. Går ikke til byen eller noe omtrent. Er så sliten!!! Føler også dagene mine blir kastet bort! men jeg er så sliten jegi kke orker se på tv en gang.....men har komt seg litt nå da, det er jo bra :)

Satser på at jeg får glanstiden min rundt ordinør UL og noen uker til, før bekkenet begynner å ta knekken på meg igjen..... F***!

Høres HELT ut som meg det der .. :p Uffamei..godt vi har noe å klage på,hehhe.... ligger på sofaen nå og venter på at klokken skal bli såpass at jeg kan gå opp å legge meg... :p

Heidi:) skrev:
Høres HELT ut som meg det der .. :p Uffamei..godt vi har noe å klage på,hehhe.... ligger på sofaen nå og venter på at klokken skal bli såpass at jeg kan gå opp å legge meg... :p

Hehe, åååå, kjenner meg sånn igjen atte :) Deilig å gå å lega seg, sovne så fort for tida også :) Det som er kjedelig er at jeg ikke klarer å lese på senga, er for trøtt, hehe. Men det går over :)

Hehe..samme her :p Kjøpte meg et blad igår som jeg gledet meg til å lese på senga,men sovnet da hodet traff puten :p hihi!

Heidi:) skrev:
Hehe..samme her :p Kjøpte meg et blad igår som jeg gledet meg til å lese på senga,men sovnet da hodet traff puten :p hihi!

. Hehe, samme her :) vel, nå er d leggetid. God natta! :)

Back
Topp