Ufattelig trøtt

Mollå

Gift med forumet
Det er så fælt å kjenne på det å ikke ha overskudd i hverdagen! Er rett og slett dritrøtt![:'(] Får dårlig samvittighet overfor gutten min som jeg ikke orker å leke med[:(]

Har bare lyst til å sove sove sove sove zzzzzzz.

Er dere også så trøtte?

Uff jaaaaaa [&:] Supertrøtt og energitom om dagen.

Det er litt trøst å høre at vi er flere da[;)] Men det er ikke noe godt å kjenne på altså!!![:'(]

Ja, det er jo det [:)] Det er fælt å være trøtt hele tiden, og ha null overskudd [:'(]
Håper det kommer seg snart. For jeg skal starte i jobb etter endt permisjon til uka...

Samme her!! HAr ikke noe energi i det hele tatt , og er kjempe hormonell i tillegg så føler jeg bare er en sur og dårlig mamma om dagen. Prøver å ta meg i det hele tiden, men jenta mi vil gjerna bare danse og snurre rundt og rundt og det orker jeg bare ikke.... Prøver det lille jeg klarer men da blir hun bare sur for hun vil mer [8D]

Får satse på bedre energi når vi er litt lenger på vei- og heller ta igjen det tapte da [:D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Ja, det er jo det [:)] Det er fælt å være trøtt hele tiden, og ha null overskudd [:'(]
Håper det kommer seg snart. For jeg skal starte i jobb etter endt permisjon til uka...

Huff ja, da trenger du absoultt ikke være trøtt nei!! Krysser alt for deg!!!

Jeg er heldig i uhellet om man kan si det på den måten. Har akkurat fulltført 4 eksamener og har nå ferie.

Ja kjenner følelsen! går rundt i zombie tilstand..

ORIGINAL: therese*

Samme her!! HAr ikke noe energi i det hele tatt , og er kjempe hormonell i tillegg så føler jeg bare er en sur og dårlig mamma om dagen. Prøver å ta meg i det hele tiden, men jenta mi vil gjerna bare danse og snurre rundt og rundt og det orker jeg bare ikke.... Prøver det lille jeg klarer men da blir hun bare sur for hun vil mer [8D]

Får satse på bedre energi når vi er litt lenger på vei- og heller ta igjen det tapte da [:D]

Kjenner meg igjen i ALT du sier! Gutten min blir 2 i August, så de to krever sikkert ganske likt med oppmerksomhet[:)]

Jeg er også stup trøtt om dagen + kavlm da.[:'(] 
Kjenner til den dårlige samvittigheten. Har en liten gutt på 18 månedere (om 2 dager) som krever sitt, og det er tungt. Gleder meg til denne trøttheten og kvalmen forsvinner for da skal jeg kose masse med gutten min.[:)]

ORIGINAL: Mollå

Kjenner meg igjen i ALT du sier! Gutten min blir 2 i August, så de to krever sikkert ganske likt med oppmerksomhet[:)]

[:)] Man kjenner seg liksom så håpløs til tider[&o] Godt å vite at en ikke er alene om det hvertfall[8D]

ORIGINAL: Mollå

[:)] Man kjenner seg liksom så håpløs til tider[&o] Godt å vite at en ikke er alene om det hvertfall[8D]

Ja, det er vikrelig sant og det![&:] Ja, det er godt å ha noen å "syte" sammen med[:)] Hehe

Veldig veldig trøtt. merker energien blir tømt veldig fort. eneste jeg vil er å sove. hehe

Jeg kan sove ganske så lenge om morgenene...og kjenner meg skikkelig trøtt når kvelden kommer igjen...[:)] Men er ikke ekstrem trøtt enda, men det kan jo hende jeg blir det etterhvert [:o]

uff ja, jeg kan sovne hvor enn som helst!!! [&o] hva kan man gjøre da? man må vel bare bite det i seg..
jeg var trøtt med nr 1 og mennå er det verre, har ikke overskudd til å gjøre noe med henne etter jobb...

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Uff jaaaaaa [&:] Supertrøtt og energitom om dagen.

Back
Topp