Ufaglærte i helsevesenet

Krølla82

Forumet er livet
Hva tjener man som det pr time? Noen her som jobber som det og har en grei mnd lønn?

Lillesøster jobber i hjemmesykepleien og tjener ca 120 kr i timen + tillegg da selvfølgelig.

ORIGINAL: _WannabeTari_

jeg har 132 i timen pluss tillegg for kveld og helg[:)]

Da er det ikke så ille...[:)]  Kunne godt tenke meg en slik jobb, men de tar ikke inn ufaglærte her i distriktet virker det som.[&:]

Når jeg tar ekstra vakter så har jeg 139kr i timen
+ 35 kr i timen helg
+ 45 kr i timen kveld
[:D] Men jeg er under utdanning da.. Så har vell litt mere da [:D]

Ok dere er under utdanning ja...da blir det noe anna...jeg har jobba i flere år, bare ikke inna for helsevesenet...men det kan da ikke være under 100 kr timen ?

ORIGINAL: Krølla82

Da er det ikke så ille...[:)]  Kunne godt tenke meg en slik jobb, men de tar ikke inn ufaglærte her i distriktet virker det som.[&:]

nå har jeg jobbet i helsevesenet i 5 -6 år om ikke mer.. man opparbeider seg ansinitet som regel.. men hva man starter på er jeg jaggu ikke sikker på. jeg er også under utdanning, men jeg får ikke lønnsforhøyelse pga det før mitt siste år på sykepleien.

Jeg har ingen annsinitet [8D]

ORIGINAL: jente_88

nå har jeg jobbet i helsevesenet i 5 -6 år om ikke mer.. man opparbeider seg ansinitet som regel.. men hva man starter på er jeg jaggu ikke sikker på. jeg er også under utdanning, men jeg får ikke lønnsforhøyelse pga det før mitt siste år på sykepleien.

Du har ikke erfaring nei...men for å spørre skikkelig dumt åssen fikk du den jobben? Søkte du på en utlyststilling, ringte du bare rundt? eller var det via bekjentskap?

ORIGINAL: jente_88

Du har ikke erfaring nei...men for å spørre skikkelig dumt åssen fikk du den jobben? Søkte du på en utlyststilling, ringte du bare rundt? eller var det via bekjentskap?

Jeg har jo erfaring, men ikke annsinitet [8D]
Jeg er under utdanning og jobber som lærling da [:)]