Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: _WannabeTari_
ORIGINAL: Krølla82
jeg har 132 i timen pluss tillegg for kveld og helg[:)]
Da er det ikke så ille...[:)] Kunne godt tenke meg en slik jobb, men de tar ikke inn ufaglærte her i distriktet virker det som.[&:]
nå har jeg jobbet i helsevesenet i 5 -6 år om ikke mer.. man opparbeider seg ansinitet som regel.. men hva man starter på er jeg jaggu ikke sikker på. jeg er også under utdanning, men jeg får ikke lønnsforhøyelse pga det før mitt siste år på sykepleien.
ORIGINAL: jente_88
Da er det ikke så ille...[:)] Kunne godt tenke meg en slik jobb, men de tar ikke inn ufaglærte her i distriktet virker det som.[&:]
nå har jeg jobbet i helsevesenet i 5 -6 år om ikke mer.. man opparbeider seg ansinitet som regel.. men hva man starter på er jeg jaggu ikke sikker på. jeg er også under utdanning, men jeg får ikke lønnsforhøyelse pga det før mitt siste år på sykepleien.
Jeg har ingen annsinitet [8D]
ORIGINAL: jente_88
Jeg har ingen annsinitet [8D]
Du har ikke erfaring nei...men for å spørre skikkelig dumt åssen fikk du den jobben? Søkte du på en utlyststilling, ringte du bare rundt? eller var det via bekjentskap?
ORIGINAL: FunnyNurse
Ring og hør med leder i hjemmesykepleie/praktisk bistand (hjemmehjelp), eller sendt et brev der du spør om de trenger folk, og at du er interessert i å jobbe.
Ok dere er under utdanning ja...da blir det noe anna...jeg har jobba i flere år, bare ikke inna for helsevesenet...men det kan da ikke være under 100 kr timen ?