Uenige app'er

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hvorfor sier appen at jeg er i uke 9, når jeg er 8+0.
"Du er i uke 9 (8+0) står det!

Mens i den andre står det uke 8, som jeg mener er riktig.
Hvilken app bruker du?
 
Ops feil gruppe, beklager. :p
 
Ikke for å kuppe tråden - men endelig svar er jo sånnsett avgitt :)

Men - når man er f. eks 8+5 da. Hvis en gutt eller en annen som ikke er veldig inne i dette med 8+1 og 9+5 ogsånn hadde spurt "åjj, hvilken uke er du i?? :) ". Svarer dere da at dere er i uke 9, eller uke 8 om dere hadde vært 8+5?

Jeg tenker "vanlig dødelige" som ikke har barn, og som ikke er overengasjert i svangerskap skjønner jo ikke så mye om man sier "åtte pluss seks". Men hva svarer dere? Jeg tenker at NÅ svarer man jo ingenting, da de fleste har det hemmelig - men la oss si uke 20+3 da. Sier dere da dere er i uke 20 eller 21 ? :p
 
Jeg ville nok sagt at jeg er i uke 20, selv om det riktige er jo i uke 21 :p
 
Samme som over her :p eller bare "jeg er halvveis" :)
 
Ikke for å kuppe tråden - men endelig svar er jo sånnsett avgitt :)

Men - når man er f. eks 8+5 da. Hvis en gutt eller en annen som ikke er veldig inne i dette med 8+1 og 9+5 ogsånn hadde spurt "åjj, hvilken uke er du i?? :) ". Svarer dere da at dere er i uke 9, eller uke 8 om dere hadde vært 8+5?

Jeg tenker "vanlig dødelige" som ikke har barn, og som ikke er overengasjert i svangerskap skjønner jo ikke så mye om man sier "åtte pluss seks". Men hva svarer dere? Jeg tenker at NÅ svarer man jo ingenting, da de fleste har det hemmelig - men la oss si uke 20+3 da. Sier dere da dere er i uke 20 eller 21 ? :p
Hvis vanlige dødelige spør (dvs de som ikke har vært gravide eller det er lenge siden eller menn spør) så bruker jeg måneder og "ca/snart"

Feks i uke 12 sier jeg ca 3 mnd, i uke 20 ca halvveis osv

De spør vel sjelden om hvilken UKE man er i, heller om hvor langt man er på vei eller hvor lenge man har igjen
 
Hvis vanlige dødelige spør (dvs de som ikke har vært gravide eller det er lenge siden eller menn spør) så bruker jeg måneder og "ca/snart"

Feks i uke 12 sier jeg ca 3 mnd, i uke 20 ca halvveis osv

De spør vel sjelden om hvilken UKE man er i, heller om hvor langt man er på vei eller hvor lenge man har igjen

Okej :) Takk for svar :) Har aldri vært gravid før, og ingen her vet jo om det nå heller - så har aldri blitt spurt om hverken det ene eller det andre. Haha :)
 
Back
Topp