Uendelig trist (obs: sterkt innhold!)

madison25

Glad i forumet
Uff, leser på fb-gruppa at en av augustmammaene mistet sin lille jente nå idag :( Hjertet hadde plutselig sluttet å slå. Helt uvirkelig og meningsløst når slikt skjer. Tårene triller her, kan ikke forestille meg den smerten og sorgen de nå går igjennom. Sånt skal bare ikke skje når vi er kommet så langt som vi er! :( Hun skriver bl.a "Dere aner ikke hvor heldige dere er som får ta med dere babyen deres hjem fra sykehuset og se de vokse opp. Dere må nyte hver dag, hver time og hvert sekund!"

Fryktelig trist!!
Det er aldri sikkert om vi får ta med våre små hjem før det skjer:/ så mye som kan gå galt:/
Mange varme klemmer sendes til henne som mistet:)

* Lillesøster ventes 19 august *

Uff :(
Så en annonse i avisa i dag som traff godt i magen også.. En baby som ble bare én dag gml.. :( livet er ikke alltid rettferdig..

Synes denne tråden bør slettes. Hvis vedkommende hadde ønsket denne informasjonen ut på BV så hadde hun lagt den ut selv. Det kan ikke være sånn at det folk deler i fortrolighet på lukkede forum blir gjenfortalt på åpne forum. Det er mye mulig hun leser her selv om hun ikke er aktiv.

*Termin 17. august*

Synes denne tråden bør slettes. Hvis vedkommende hadde ønsket denne informasjonen ut på BV så hadde hun lagt den ut selv. Det kan ikke være sånn at det folk deler i fortrolighet på lukkede forum blir gjenfortalt på åpne forum. Det er mye mulig hun leser her selv om hun ikke er aktiv.

*Termin 17. august*
Helt greit om den slettes, det var kanskje korttenkt av meg. Men står ingenting her om navn på vedkommende eller annet som kobler henne til dette, derfor tenkte jeg det var greit.

Det er trist og ingenting som skal taes som en selvfølge. Nå er vel ikke hun her innpå men alt i den gruppen skal og forbli i den gruppen ;-)..

Back
Topp