nussnøff Gift med forumet VIP 5 Apr 2013 #1 Noen her som spiser eller har spist på det, enten i kapsler eller i olje? Er den bra, eller er det bare bortkastede penger?
Noen her som spiser eller har spist på det, enten i kapsler eller i olje? Er den bra, eller er det bare bortkastede penger?
D Denne moderatorprofilen er ikke aktiv. Guest 5 Apr 2013 #2 Nei. Men har hørt veldig mye bra om det produktet
nussnøff Gift med forumet VIP 5 Apr 2013 #3 Ja jeg har lest veldig mye positivt om den, men kjenner ingen som har prøvd den, så håper noen her inne har erfaring.
Ja jeg har lest veldig mye positivt om den, men kjenner ingen som har prøvd den, så håper noen her inne har erfaring.
Juble Forumet er livet jentene i juni13 5 Apr 2013 #4 Gav til jentungen fra hun var baby helt til hun var nesten to år og nektet.
Neelie Betatt av forumet 5 Apr 2013 #5 Tok en skje dagen før fødsel for jeg hadde hørt at den og bringebærkapsler gjorde at du modna. Det er det jævligste jeg noen gang har smakt
Tok en skje dagen før fødsel for jeg hadde hørt at den og bringebærkapsler gjorde at du modna. Det er det jævligste jeg noen gang har smakt
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 5 Apr 2013 #6 Aldri hørt om en gang:-( Sent from my GT-P7310 using BV Forum
T tantatebeate Glad i forumet 6 Apr 2013 #7 Jeg kan fortelle deg hva den smaker. Den smaker stall! Men er bra!
Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP 6 Apr 2013 #8 Den smaker høgg! Men den funket kjempe bra på eldste da hun slet som verst med eksem. Vi gir av og til enda, utfordringen nå er å finne spennende smoothier og andre ting vi kan blande den i uten at smaken skinner igjennom
Den smaker høgg! Men den funket kjempe bra på eldste da hun slet som verst med eksem. Vi gir av og til enda, utfordringen nå er å finne spennende smoothier og andre ting vi kan blande den i uten at smaken skinner igjennom
nussnøff Gift med forumet VIP 6 Apr 2013 #9 Så den smaker så fælt...?? Er det bedre med kapslene da, noen som har prøvd de også?
missoz Elsker forumet 6 Apr 2013 #11 Jeg har brukt den mye i smootie osv, smaker ikke bra, men er veldig bra for kroppen din