Ubrukelige Rema1000 bleier

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Vi har nå testet Rema1000 bleier. Av 5 stykker så har 3 av dem lekt gjennom. Bleiene var ikke fulle en gang, men begynte å lekke med en gang mini bæsjet. Det verste er at det lekker ikke ut på siden, men virker som det går direkte gjennom bleia. Nå har vi kastet resten av pakken da jeg er lei av å vaske klær. Vi bruker både libero og pampers daglig uten noen problemer.

Flere som har opplevd problemer med Rema1000 bleiene?

Har kastet pakken her og, syns ikke de var noe gode. Litt overrasket, for på storebror på 2 år er de gode. Men det har vel med kroppsform på barna å gjøre og:)

Mye lekasjer her med rema også. Gikk rett tilbake til libero. Det jeg har hørt av andre som har prøvd er at de er bedre når barna blir litt større. De tar visst godt på tiss, men ikke tynn bæsj. Så når bæsjen blir litt tykkere konsistens er de visst mye bedre:)

Kanskje de større bleiene er av bedre kvalitet. For det virker jo som det er gjennom bleia det går gjennom og ikke via strikken rundt beina.
Siste bleia vår var en ren tissebleie og mini var helt våt på klærne selv om bleia var nesten tom.

Her kom alt av bæsj oppover ryggen, så det blir nok ikke remableier med det første nei :p

Bruker rema nr 6 på 2 åringen å de er de eneste som ikke lekker. Rema nr 2 er ubrukelige. Coop midi sine er de beste på mini

Missfornøyde med rema sina. De lakk så mye så de blev mye klæ skift

Skal prøve Rema bleiene idag eller imorgen. Driver å prøver alle bleiene for å se hva som passer best for oss. For å si det sånn så er ikke Pampers noe favoritt her. Stinker sånn når frøkna har tisset....:/

Og jeg som hadde planer om å prøve Rema bleiene:p tror jeg holder meg til libero jeg da :) hvertfall inntil videre ;)

Skal prøve Rema bleiene idag eller imorgen. Driver å prøver alle bleiene for å se hva som passer best for oss. For å si det sånn så er ikke Pampers noe favoritt her. Stinker sånn når frøkna har tisset....:/
Pampers er heller ikke noe favoritt her, holdt med de to prøvevarene vi fikk :o

Det er svært individuelt hvilke bleier som passer til hvilke barn, passform blir etterhvert et stikkord. Her lakk Libero og kun Coop-bleiene fungerte da storesøster var bleieunge. Nå kan vi bruke Libero og har faktisk ikke testa andre enda! Vil veldi gjerne over på billigmerke for å spare penger, så blir nok å prøve Coop og diverse... Ikke Pampers da fordi jeg syns de lukter annerledes enn jeg er vant med :P Prøv dere frem på ulike merker, noen vil lekke og andre vil være perfekte :)

Har vært veldig fornøyd med rema 1000 bleiene, har til og med brukt di på natta uten og bytte, og da har di vært heeeelt fulle :) syns disse sitter bedre en Libero også :)

Eg er og veldig nøgd med Rema sine. Har opplevd fleire gonger at bleiar er stappfull av tiss utan at vesla er våt igjennom. Når ho har bæsja mykje, ser det ut som om det kjem igjennom bleia, men det gjer ikkje det :-) bruka libero newborn fyrst, mn 1 er for liten og 2 er for stor.

Elsker pampers! De gamle remableiene funket da hun var mindre, har ikke prøvd de nye.

Vi har nå libero touch nr 3, allerede i dag har det lekt igjennom 2 bleier.. Rart for nr 2 bleiene lakk det aldri av :/

Back
Topp