ubrukelig og udugelig...*klage*

Gaupa1

Flørter med forumet
Er helt ubrukelig om dagene, klarer ikke noen ting..Drittbekken! Ser at alt bare hoper seg opp uten at jeg kan gjøre noe med det, utrolig frustrerende! Klarer ikke engang komme meg på butikk for å handle de sisste tingene til fødebaggen/babyen, tenker at jeg bare får klare meg med det jeg har... Hadde jeg bare hatt penger skulle jeg investert i en vaskehjelp i alle fall, men det har jeg ikke, så da får det bare være skittent[:'(] Mannfolket er udugelig, gjør ingenting uten at jeg må mase mase mase og virker heller svært lite interessert i både meg og magen[:(] Vil egentlig bare grave meg ett hull å bli der til dette er over [:'(]

Unnskyld folkens, men måtte bare få det ut...

Huff..føler med deg. Du har ikke noe fammilie som kan hjelpe deg da? moren din foreksempel? En blir ikke i noe godt humør når en føler at det bare er rot rundt seg iallefall.. selv skal jeg få hjelp av moren min på onsdag til å vaske ned stuen og vaske vinduer og slik. så får jeg prøve å hjelpe til så godt jeg kan. sliter med bekkenet jeg også..seige greier.

uff høres ikke greit ut..bekkenproblemer kjenner jeg alt til desverre.
sender deg en god klem og håper du får det bedre snart[:)]

Takk skal dere ha! Føler meg bedre allerede etter å ha fått ut all skiten [8D]
Har desverre ingen familie som ønsker å hjelpe til med husvask, men får håpe det kommer bedre dager så jeg får gjort noe før fødselen så jeg kan slippe tenke mere på det. Er vel bare jeg som får litt panikk over at ikke alt er i orden og kun 3 uker til termin (fikk min første to uker før termin...)! Får bare ta meg noen ekstra dager på barselhotellet slik at jeg er sikker på at samboeren min har shina litt før vi kommer hjem[;)]

Back
Topp