Ubrukelig legekontor

Bergenser.89

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Jeg ringte nettopp for å bestille time til første svangeskapskontroll. Jeg ringte og sa "Hei, har funnet at at jeg er gravid, trenger å bestille time til første svangeskapskontroll". Deretter spurte hun etter fødselsdato, før hun sa "Hva gjelder det?"... Jeg gjentok det, og hun (resepsjonisten) sier "vi har ledig på tirsdag". Så måtte jeg forklare at jeg ikke trengte en time så snart.
Ikke spurte hun om termindato, eller dato for første dag i siste mens. Det ble til at jeg bare sa en dato jeg var ledig, og fikk time da, når jeg er ca 10 uker på vei.

Jeg har ikke hatt denne fastlegen lenge, men de to gangene jeg har vært der, en gang selv og en gang med min datter, har vi ventet i over 2 (!!!) timer!!!!
Foruten denne første kontrollen blir det nok kun jordmor denne gangen.

Hehe... hun resepsjonisten var nok litt fjern i dag... :-p

Jeg gikk kun til jordmor sist gang og var veldig fornøyd med det! Flink dame!! :-)

Hehe, ikke bare idag. Sist jeg trengte sykemelding grunnet influensa ville hun ikke trykke meg inn, og sendte meg sykemelding i posten.

Tror de der damene som jobber på legekontor (særlig de over en viss alder) er en egen rase! SÅ mye rare folk.... :confused:

Syns ikke hun hørtes så værst ut jeg.
Kunne godt bare fått sykemeldingene i posten :p

Hu på mitt legekontor ville ikke sette meg opp så langt fram i tid.
Jeg må bestille på nett på morgenen den dagen jeg vil inn!
Forrige gang fikk jeg beskjed om at det ikke gikk pga av det må settes av dobbeltime og samkjøres med lab'en som tar blodprøver osv.
Men denne gangen var det vist sånn det virket!

de resepsjonistene er noen rare dyr innimellom..

Her er de heldigvis veldig hyggelige. Når jeg ringte å bestilte time spurte hun om hvordan formen var, og om alt gikk bra. Så jeg er veldig fornøyd med fastlege, (som heldigvis er dame!) og alle damene på kontoret. Blide og hyggelige! Synd ikke alle er sånn.

Back
Topp