Ubeskrivelig vondt i rompa...

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Jeg har helt sinnsykt vondt bak i rompa om dagen...
Det er ikke i musklene, kjenner det er i beinet, for det går liksom ned mot "jente-delene" og opp og ut i hoftene, men mest er det midt i rompa bak...

Ligge går helt fint, men om jeg sitter, uansett stilling, så får jeg ubeskrivelig vondt bak der!

Det er en sånn intens smerte som bare er der, det er værre når jeg går, jeg halter meg avgårde som en gammel dame om dagen...

Noen som har vært borti noe lignende??

Det kjennes foresten litt ut som bekkenløsning, men jeg er liksom ikke gravid da...

du har ikkje fått visitt av hemorider da? ;) hører det kan være ganske intenst...

Lykkelig jente 88 skrev:
du har ikkje fått visitt av hemorider da? ;) hører det kan være ganske intenst...

Nei, det hadde jeg etter jeg fikk mini, det kjentes ikke sånn ut 

Det er fullstendig mulig å få bekkenløsningssmerter selv om man ikke er gravid. Det er bare mer vanlig å ha det når man er gravid.

har du skadet deg i det siste? fallt på rompa eller noe? i såfall så kan du ha skadet halebeinet ditt, da gjør det veldig vondt å sitte blant annet.

hilsen en som har bresta halebeinet ;-)

Det høres ut som en beskrivelse av mine bekkenløsningssmerter dette jo.. Innmari vondt i lysken og bakover/innover. Kjennes ut som halebeinet skal løsne, og at jeg skal deles i to.

Ha deg til lege! emoticon

Høres ut som bekkenlåsning. Jeg har hatt det slik endel ganger, og det eneste som hjelper meg en er tur til kiropraktor.

Ta deg tur til kiropraktor du, de fikser det meste :)

God bedring!

Back
Topp