På fredag var jeg på restaurant og når jeg var på toalettet fikk jeg litt stikkende smerter når eg skulle tisse... Satt på en veldig ubehagelig stol, ingen støtte i ryggen og følte jeg strammet litt mer muskler i mage oog nedentil. Fikk avogtil vondt nedentil mens jeg satt der også. Dagen etter, lørdag, kjente jeg litt sånn press i underlivet. Veldig ubehagelig. Kom av og til, også mens jeg tisset. Idag kjenner jeg mindre til det. Lurer på kanskje om det er fordI livmoren vokser?
Men idag spydde jeg. Helt sånn plutselig. Ikke vært kvalm på lenge.
Også har jeg vondt i ryggen, helt øverst. Og litt sånn sting under brystene. Kanskje fordi magen vokser og presser organene oppover?
Er det noen andre som kjenner igjen dette? Kan det være svangerskapsforgiftning?Bekymrer meg litt og vurderer å ta turen til legen...
Men idag spydde jeg. Helt sånn plutselig. Ikke vært kvalm på lenge.
Også har jeg vondt i ryggen, helt øverst. Og litt sånn sting under brystene. Kanskje fordi magen vokser og presser organene oppover?
Er det noen andre som kjenner igjen dette? Kan det være svangerskapsforgiftning?Bekymrer meg litt og vurderer å ta turen til legen...