Ubehagelige mensmurringer uke 30

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er snart 30 uker på vei og i går kveld føltes det som om frøkna gravde hodet sitt ned i bekkenet. På morgenen i dag har hatt mye ubehagelige mensmurringer (mest foran, men kjenner litt i korsryggen). Blir selvfølgelig litt bekymret... er det flere som kjenner det samme?

Åh ja jeg har akkurat sånn sjøl! Men tenker at det bare er kynnere? Og nedpress pga babyen har plassert seg i bekkenet? Det er jo betryggende å vite at hun ligger ned hode ned og er klar for fødsel, men samtidig kan det bli tungt å gå med kverka bekken og underliv i 10 uker fremover

Jeg er også 30(+3), og merka i forrige uke at hu hadde snudd seg. Mensmurringer, vondt i skambeinet, hyppig tissing og spark i ribbeina. Og tyngdepunktet blei plutselig annerledes enn det jeg hadde blitt vant til.

Sånn blir det vel de neste ti ukene, ja , men som *MissMe* og ToKongler påpeker her, er det jo bare bra!

Ja, akkurat samme her også. Føles nesten som om hun stanger seg opp og ned el inn og ut av bekkenet. Ubehaglig og jeg blir kvalm og uvel..

Back
Topp