Ubehagelig

SaLtSilD

Glad i forumet
Nokken andre som kjenner et litt vond ubehag når man kjenner/trykker på og rundt livmora? Hadde det ikkje sånn med dei to eldste... Å tenk om det skal være sånn ubehag heile veien...kommer til å daue eg då når jordmor skal kjenne på magen, etter min erfaring så tar dei litt i... [emoji21]

Har hatt mye ubehag i magen de siste dagene men har hatt mye kynnere så derfor her tror jeg

Ja, veldig øm her også. Vært det med de to andre også. Hos meg har det gått over når livmora på strekt deg lengre opp.

Var på legen i går pga hard og vond livmor. Var utrolig vondt når jeg lå på benken mens legen kjente på. Føler jeg har hatt en eviglang kynner i tre dager nå[emoji21] heldigvis helt fin hjertelyd! Får bare vente å se om det gir seg. Kanskje det bare er mye som skjer inni der for tiden[emoji1405][emoji4]

Har også det[emoji849] og føler meg konstant oppblåst... kanskje d er kynnere som gjør d her også?

Det e ikkje kynnera her, da e magehuset hardt, og det hender bare når eg gjør nokke spesielt[emoji28] Men får satse på at det gir seg snart [emoji38]

Back
Topp