Ubehagelig

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Å gjøre nr to ennå syns jeg :/ litt små vondt... Hva m dere?

Og det er 6 uker siden fødsel. Trykketid bare 25 min og to sting..

Noen ganger er det litt mer ubehagelig, men tror det er fordi alt skal på plass igjen etter å ha vært klemt og trykt under svangerskap og fødsel for min del i alle fall :P kan kjenne det samme ubehaget når jeg ikke er på do eller må det også :P

Hadde ingen sting denne gangen. Men jammen er det vondt likevel.. 6 uker etter fødsel her også.
Har fått så vond hemoroide at det er helt forferdelig. :(

Nei synes ikke det har vært ubehagelig med hverken 1 eller 2 etter fødsel. Fikk rift 1-2 og 5 sting.

Tenkte på det selv i dag. Føler magen og er i ubalanse etter graviditeten. Måtte bruke laktulose første uken. Hadde litt angst for å gå på do etter fødselen:p

Faktisk litt godt å lese dette, for sånn har jeg det og! Litt angst for nr 2 i begynnelsen, og det har fortsatt ikke gått seg helt til. Lille er 6 uker nå.
For øvrig er jeg så opptatt med baby at jeg nesten ikke har tid til å gå på do..(!)
Føler jeg spiser sunt og mye fiber, men fortsatt er ikke magen i balanse..noen som har gode råd?

Faktisk litt godt å lese dette, for sånn har jeg det og! Litt angst for nr 2 i begynnelsen, og det har fortsatt ikke gått seg helt til. Lille er 6 uker nå.
For øvrig er jeg så opptatt med baby at jeg nesten ikke har tid til å gå på do..(!)
Føler jeg spiser sunt og mye fiber, men fortsatt er ikke magen i balanse..noen som har gode råd?

Er fortsatt ikke i balanse magen her heller :( spiser også sunt.. Gjerne linfrø gjør susen? Skal prøve på det :) når jeg første går på do er det skikkelig vondt, gruer mg hver gang :(

Kjenner meg igjen! Har også veldig mageknip innimellom. Av og til usikker på om det er tarmene eller menssmerter. Rart at magen skal være så påvirka synes jeg..

brukte 1-2 uker på å klare å gå på do ordentlig. Tar fortsatt jern, men orker ikke hver dag for da stopper magen igjen. Kjører på med en del biola :)

masse vann og chia-frø :)

her er det hemoridene sin skyld at det er vondt til tider...

Back
Topp