Ubehagelig..

TereseS

Gift med forumet
Jeg veit snart ikke hvordan jeg skal ligge/sitte i sofaen jeg.. Føler at magen blir trykt oppi ansiktet mitt og jeg syns at det er vanskelig å puste.. Gleder meg til magen forhåpentligvis synker snart!! Enda jeg er 35+4 I dag, så syns jeg magen ligger veldig høyt...

Er på min 3 sittestilling på 5 minutt sjølv her no... :) Var noen av dei behagelige? Nope... Ønsker meg terapibasseng med tv framfor... :)

Er på min 3 sittestilling på 5 minutt sjølv her no... :) Var noen av dei behagelige? Nope... Ønsker meg terapibasseng med tv framfor... :)

Godt å vite at det er flere som ikke klarer å "sitte" rolig.. jeg finner liksom aldri en ålreit stilling, derfor sitter/ligger jeg minimalt i løpet av en dag :P

Einaste sofastillingen som er noelunde behagelig er å ligge på sida... :) Gleder meg som ein unge til å ligge på magen igjen... :)

Hehe, jeg ligger også som regel på siden etter og ha kavet, uffet og huffet meg i flere stillinger først:P Pog når jeg først har kommet meg på siden så puster og peser jeg som en hund :D hehe

I løpet av kvelden sitter jeg på sofaen, i godstolen og på gym ballen.... Alt blir ubehagelig etter kort tid så det er deilig å bytte på synes jeg....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

I løpet av kvelden sitter jeg på sofaen, i godstolen og på gym ballen.... Alt blir ubehagelig etter kort tid så det er deilig å bytte på synes jeg....

åh, det hørtes ålreit ut med sånn gymball!

Finner ingen gode stillinger i sofa'n jeg heller! Puste.. Hva er det? Tror aldri jeg har vært så tungpustet før av bare å sitte.. Så det er nok ei som presser seg opp på lungene her ja ;)

åh, det hørtes ålreit ut med sånn gymball!

Anbefaler den på det varmeste! Jeg føler at det avlaster bekkenet å sitte på den. Bruker den en del ved spisebordet, synes stolene våre plutselig er harde og vonde.

Jeg tror faktisk bestemor har slik ball, skal jeg jammen meg høre om jeg kan låne den :)

Ellers koster den under 100 kr på Biltema ;)
Kan tenke med at det kan være greit å gynge på den med en urolig baby i armene og (hvis babyen blir urolig da)

Back
Topp