Ubehagelig..

he9e

Forelsket i forumet
Etter en liten sengevals nå i kveld går jeg på do,tørker meg og får seg mye blod..fikk frysninger og 1000 tanker flyr gjennom hodet..NEI!!men heldigvis var det bare friskt blod,ganske så mye,men ingen koagler..så her jeg ligger å kjenner på en aktiv gutt i magen og ikke no annet ubehag har jeg slått meg til ro med at alt er nok fint,har jo hørt at sånn kan skje..Men har ikke sett antydning til blod verken tidligere i dette svangerskapet eller forrige gang..så kjente på en sikkelig ubehagelig følelse med det samme!

Ikke sant jenter,dette er vell "vanlig"?

Har hørt att vest blodet e friskt så e det ingen fare :-)

Så lenge mini er aktiv ville jeg prøvd å slappe av! Alt er nok bra :)
Jeg er kjemperedd for å se blod på papiret hver gang jeg går på do, så kan forstå at du er skeptisk! Om du ikke klarer slappe av ville jeg tatt meg en telefon til føden, bare for sikkerhets skyld :)

Jo har hørt at det er normalt siden ting er litt skjørere der nede nå. Men skader jo ikke ta en tlf bare for å være sikker ;-) Blødning er jo et av av tilfellene jordmor/føden sier man alltid bør gi beskjed om :-)

Er nok bare en blodåre som har sprukket. Vi har ekstra mye blod der nede når vi er gravid, så åreveggene i i skjeden er litt sprengt og skjøre, men følg litt med det. Øker det i mengde ville jeg fått det sjekket raskt.

Gutt født 09
Lillebror ventes

takk for svar damer:)var fortsatt litt blod i morges og leste på nettet at ved blødning i 2 og 3 trimester var det anbefalt å kontakte lege..så tok en telf til føden,ble enig om å se an utover dagen..og det har ikke kommet mer frisk blod,bare gamelt som sikkert har vært igjen oppi der;p

Bra du tok kontakt :) Det skal man alltid gjøre har jeg fått beskjed om :)
Også hjelper det jo litt på mamma'ne, sånn at vi ikke går å bekymrer oss ;)

Back
Topp