Ubehagelig!

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Syns det var veldig tidlig, men Jeg føler meg så fryktelig "tung" i magen allerede! Det er som om jeg må strekke ut ryggen når jeg sitter, eller så sitter jeg liksom på magen, og det er tyngre å puste osv! De siste dagene kjennes det også ut som om magesekken/maten ligger høyt oppe i mellomgulvet, og jeg gulper og raper, føler meg mett hele tiden! Akkurat som det gjorde de siste ukene med forrige! Er det noen andre som har det sånn så tidlig?? Skal til jordmor i morgen. Har ikke lagt på meg mer enn 6 kg, men nå føles det ut på formen som jeg er inne i de siste ukene i graviditeten.. Hvordan skal dette gå?:/

Kanskje det har noe med varmen å gjøre? Jeg har ikke lagt på meg noe, men kjenner på det samme, hvertfall det at magen ligger i halsen (føles det som) og jeg er på en måte sulten, men tåler ingenting før jeg føler jeg må spy fordi det ligger så høyt oppe. Og føler meg i mye dårligere form enn normalt, puster tyngre av mindre enn før.. Kan heller ikke huske det fra de andre, men de er vårbarn, så da var det jo mye kjøligere ute enn det er nå.. Men vet ikke om det har noe å si..

Kanskje det har noe med varmen å gjøre? Jeg har ikke lagt på meg noe, men kjenner på det samme, hvertfall det at magen ligger i halsen (føles det som) og jeg er på en måte sulten, men tåler ingenting før jeg føler jeg må spy fordi det ligger så høyt oppe. Og føler meg i mye dårligere form enn normalt, puster tyngre av mindre enn før.. Kan heller ikke huske det fra de andre, men de er vårbarn, så da var det jo mye kjøligere ute enn det er nå.. Men vet ikke om det har noe å si..
Ja det er på samme måte jeg også har det! Men her har det vel ikke vært så varmt akkurat:P var ikke plaga med sånne ting før helt på slutten sist, var gravid på samme årstid som nå.. Merker at det er en tyngre graviditet med nr 2 ja!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uups, forsvant visst et smilefjes midt inni teksten der:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

føler det litt sånn jeg også om ikke hele tiden så en god del av tiden. jeg har også veldig mye luft, som om tarmene er proppet fulle med luft på en måte eller vanskelig og forklare, men det er også slik som jeg hadde de siste 2- 2,5 mnd sist...
er litt slitsomt.

Ubehagelig og magen er i veien her allerede og... er sikkert varmen, føler meg helt pløst!

Back
Topp