Ubehagelig venting

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Termin 5. februar, og nå er bare alt ubehagelig. Utrolig kjedelig, for jeg er relativt rastløs og liker å bruke helgene på turer og aktiviteter med ungene. Lagde pannekaker til frokost i dag, og bare det å steke pannekakene blir liksom tiltak og måtte sitte på treningsball. Vrak i bekkenet og mye kynnere. Ligger i badekar minst en time hver dag for å få slappet litt av i kroppen. Men også dette er vanskelig å få til når jeg får kynnere hele tiden, og magen er stor slik at det er for liten plass til å få strekt meg skikkelig ut.
Nei litt syting herfra. Tips til hva som hjelper for å få tiden til å gå litt raskere? Regner med det er det samme for flere av dere her inne nå

Hos meg går det veldig opp og ned på dette med utålmodighet osv, men i dag har jeg en sånn dag som du beskriver. Kjenner det er vanskelig å puste skikkelig, er altfor varm og vondt når jeg forsøker å gjøre noe. Har dårlig samvittighet ovenfor barna fordi jeg ikke orker så mye, men samtidig har jeg lyst å gjøre noe. Formen stopper det. Har ikke termin før 18.feb jeg da, så du har født før terminen min, men jeg ville bare si at du ikke er alene om å kjenne på de følelsene.

De siste dagene har jeg forsøkt å gjøre roligere aktiviteter med barna. Hjemmespa med eldste, fingerhekling med yngste (de to i midten er mest opptatt av sitt). Hjelper jo litt selvfølgelig, men den rastløsheten ved å ikke få beveget seg og gjort mer den type ting tror jeg dessverre vi bare må finne oss i inntil videre :(

Feel you sistah! Termin i dag, alt er dritt, ingen tegn til fødsel overhode og på toppen forkjøla :hilarious::hungover: Jeg syns også dagene er lange, så har egentlig lite tips å komme med. Jeg fyller dagene med soving, lek med toåringen og serier/film. Får ikke gjort noe aktivt siden bekkenet er helt fucked.
Lykke til med innspurten :Heartred

Kjenner den følelsen! Kroppen orker ikke alt hodet gjerne vil! Og alt blir vondt så fort en gjør litt.
Jeg har ikke termin før 18. men føler likevel noe er på gang.. er så frustrerende å ikke vite når det setter ordentlig i sving!
Også har jeg egentlig enda mye jeg gjerne skulle gjort før babyen kommer, men orker jo ikke så mye heller, så er litt ond sirkel det der så får ta ting litt som det kommer.

Og storesøster og storebror er i ekstra full fres virker det som! Vi får ikke gått noen lang tur i skogen akkurat, men et par turer på lekeplassen har vi iallfall fått til i helga nå, men da har jeg blitt ganske gåen i bekkenet og fått mange vonde kynnere etterpå!

Skal bli godt å få kroppen tilbake snart! Sliter sånn med fingrene og hendene som er fulle av vann så jeg ikke får bøyd de nesten, og de dovner bort hele tiden!

Lykke til med siste innspurt!

Kjenner den følelsen! Kroppen orker ikke alt hodet gjerne vil! Og alt blir vondt så fort en gjør litt.
Jeg har ikke termin før 18. men føler likevel noe er på gang.. er så frustrerende å ikke vite når det setter ordentlig i sving!
Også har jeg egentlig enda mye jeg gjerne skulle gjort før babyen kommer, men orker jo ikke så mye heller, så er litt ond sirkel det der så får ta ting litt som det kommer.

Og storesøster og storebror er i ekstra full fres virker det som! Vi får ikke gått noen lang tur i skogen akkurat, men et par turer på lekeplassen har vi iallfall fått til i helga nå, men da har jeg blitt ganske gåen i bekkenet og fått mange vonde kynnere etterpå!

Skal bli godt å få kroppen tilbake snart! Sliter sånn med fingrene og hendene som er fulle av vann så jeg ikke får bøyd de nesten, og de dovner bort hele tiden!

Lykke til med siste innspurt!

Dette høres helt ut som meg, dessverre. Har termin 18.feb jeg også og har det helt likt. Har lyst å gjøre ting, men orker ikke så mye. Fingrene og hendene (og føttene + bena) er så fulle av vann, så er ganske så ubehagelig til tider.

Back
Topp