Skulle trekke en tann i dag, og det var en liten tann (ikke jeksel liksom). Tannlegen min er veldig flink og bedøver alltid tannkjøttet FØR han stikker så jeg kjenner i grunn ingen ting så var ikke redd eller no.. så kommer han med tanga da og begynner å røske ut tanna... å herregud de lydene
... men har hørt dem før for har også trukket to jekseler uten probøemer. så var jeg ferdig, fikk en hvit dott stappa inn og satte meg opp...
Plutselig blir jeg svimmel, begynner å se uklart, svetter som en gris og føler meg veldig uggen i kroppen.. sitter der leeenge tror jeg (var litt borte) og det går liksom ikke bort.. til slutt blir det bedre og fåt karret meg ut i bilen.. frisk luft hjalp litt, men plutselig kommer det tilbake og blir helt borte i bilen flere ganger:/..ca 40 min etter tanntrekkingen så stopper mannen og eg får lagt meg bak for jeg sa jeg ville det. Svimmelheten kommer og går og får veldig vondt i hodet. Får vanskeligheter med å prate så mannen ringer legevakten og jeg tror de snakka sammen en stund mens jeg lå der for å se ann.. heldigvis så kom vi oss hjem og jeg fikk sovet litt.. føler meg fortsatt litt svimmel til tider, men bedre..
Noen som har opplevd dette??
... men har hørt dem før for har også trukket to jekseler uten probøemer. så var jeg ferdig, fikk en hvit dott stappa inn og satte meg opp...Plutselig blir jeg svimmel, begynner å se uklart, svetter som en gris og føler meg veldig uggen i kroppen.. sitter der leeenge tror jeg (var litt borte) og det går liksom ikke bort.. til slutt blir det bedre og fåt karret meg ut i bilen.. frisk luft hjalp litt, men plutselig kommer det tilbake og blir helt borte i bilen flere ganger:/..ca 40 min etter tanntrekkingen så stopper mannen og eg får lagt meg bak for jeg sa jeg ville det. Svimmelheten kommer og går og får veldig vondt i hodet. Får vanskeligheter med å prate så mannen ringer legevakten og jeg tror de snakka sammen en stund mens jeg lå der for å se ann.. heldigvis så kom vi oss hjem og jeg fikk sovet litt.. føler meg fortsatt litt svimmel til tider, men bedre..
Noen som har opplevd dette??