Ubehagelig opplevelse

Guttemamma_

Forelsket i forumet
Sto og bakte rundstykker her for litt siden og helt plutselig ble alt svart, prikket armer og bein, kroppen ble som gele og utrolig kvalm![&:] Har ikke hatt problemer m mye svimmelhet tidliger, sef om jeg reiser meg fort ol, men dette kom helt ut av det blå... Er dette normalt, noen? Var skikkelig ubehagelig og fremdeles litt småskjelven og uggen her jeg sitter...

Har hatt litt av det selv... Men ikke plaget heldigvis. Har hørt det ikke er farlig!!
Men.. Jordmor har sagt til meg at det normale er at vi gravide har TYNNERE blod enn vanlig...
Så det lettere kan frakte ting til baby i magen.. Viss du skjønner... [;)]
Hmmm.... Hva er egentlig rett??? [8|]

jeg har opplevd det. på butikken, faktisk. måtte bare sette meg på huk foran en hylle før jeg besvimte.. skikkelig ekkelt, altså..!

Er mye mer svimmel nå, men ikke så ille som du fikk det da [:'(]

Det kan være blodtrykksfall eller blodsukkerfall, begge deler er vanlig i svangerskap.

Jeg sliter mye med det, og jordmor skal etterhvert vurdere om det er livmoren som klemmer på en pulsåre, det kunne visst skje selv om en ikke ligger på ryggen.. [&:]

Jeg er glad det bare har skjedd en gang og håper det aldri kommer tilbake[&:] Føler virkelig med dere som sliter med dette, huff, var ekkelt.....! Har stått lenge i ro tidligere uten at det har skjedd, men sikkert mye som kan spille inn.. Ikke alltid lett å være gravid, nei...

Med nummer 2 så hadde jeg det bare en gang, så det går ann det altså!! [:)]

Krysser fingre for at du slipper å oppleve det igjen!

Jeg har hatt det noen ganger også ja..
I dag var det ekstra gale egentlig.. Var på jobb (sykehjem) og hadde gått lenge og sto å snakket me en pasient når eg plutselig ble vissen og klarte nesten ikke å stå mer. Svarte flekker i synet og kvalm og svimmel. Måtte gå ut å sette meg ned å håpe på det beste. Gikk greit, men tror eg hadde besvimt hvis eg ikke hadde sittet meg ned.
Skummelt!! [&:]

Back
Topp