ubehagelig og vondt...

1rosa+1til?

Elsker forumet
Har grusomt med stikninger i kjeden/livomr tappen eller noe rundt der om dagen... Stikker hard og varer en liten stund...

Noen flere som har dette?? Hatt det litt fram og tilbake hele svangerskapet[X(]

humm trudde det var mens murringene jeg da??? uff ikke lett å være gravid assa hihi

det kan kjennes sånn ut. Jeg hadde det ganske ofte, ikke så ofte nå lengre. Da sa legen at det var livmoren som strakk seg. Samme hvis du nyser eller noe, så er det som om alt knyter seg 

kjenner det når jeg hoster litt ja hehe... Men da har jeg bare litt mens murringer i noen sek hehe

ORIGINAL: nadja1986

kjenner det når jeg hoster litt ja hehe... Men da har jeg bare litt mens murringer i noen sek hehe

heheh samme her når jeg nyser...

Jeg fikk det plutselig i går og har hatt det i dag også. Betryggende å høre at det ikke bare er meg[:)] Jeg synes det faktisk er ganske då vondt. Stikker skikkelig til oppi der

ja sånne stikke smerter jeg har oxo... Må lissom slutte å puste i to sek[X(][&o] ikke noe behagelig i det hele tatt[&:]

Jeg syns det er annerledes enn de "nyse"smertene. [:)] Dette kommer bare sånn plutselig. Regner med at det er normalt.

ja disse her oxo kommer helt plutselig :S

Kunne ha noe sånne smerter dagene etter sex føre jeg ble gravid... Men de er lissom vondere nå... hummm

Back
Topp