Bruker64es
Blir kjent med forumet
Har hatt en del kynnere, og når han beveger seg er det virkelig ubehagelig.... :-( 8 uker til med dette ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt en del kynnere, og når han beveger seg er det virkelig ubehagelig.... :-( 8 uker til med dette ?
Å, godt å lese at det ikke bare er meg. Sliter en del med kynnere selv,og noen av bevegelsene er (Nei, ikke uvante) men ubehagelige. Setter pris på å kjenne liv,det er ikke det, men noen spark blir nesten kvalmende inn i en hard kynner. Får håpe de finner en komfortabel stilling for oss.
Han min er så aktiv at jeg faktisk får kynnere av han. Lå på rietelling på sykehuset her i forrige uke fordi jeg hadde såpass sterke menssmerter at det måtte sjekkes. Var kraftige kynnere som utløses av hans bevegelser. Men jeg tar heller de, enn de push ups'ene han har begynt med. Han ligger med hodet ned, så han spenner tak i blæra med armene og dytter rompa si ut oppe ved ribbena mine midt foran. Føler hele meg skal revne når han gjør det.
hehehe ja jeg og. Dytter sånn forsiktig til han i håp om at han skal skli litt nedover. Eneste som fungerer er hvis jeg finner foten hans og stryker over den, da synker han litt.Kjenner meg veldig igjen i det! Min prøver også å presse rompen sin opp mellom ribbeina. Da strekker det så voldsomt i magen at jeg bare må sette/legge meg ned. Prøver å dytte han ned igjen, men hjelper sjelden
Har fått meg 2-3 harde spark i ribbeina.. Men det er bare godt/vondt. Da vet jeg at han har det fint inni der..
Når jeg har hatt kynnere så ikke det noe som kommer og går, og kommer igjen? Jeg er ikke sikker på om det er kynnere jeg har hatt en gang..? Jeg blir steinhard i magen når jeg går tur (stort sett bare da), så er magen egentlig hard til jeg kommer hjem igjen og roer ned. Det avtar ikke før det. Føler han er på vei ut, blir så tungt. Er det kynnere? Hehe. Snart gått hele sv.skapet uten å vite hva som egentlig skjer