Ubehagelig når babyen beveger seg nå... er i uke 32

Bruker64es

Blir kjent med forumet
Har hatt en del kynnere, og når han beveger seg er det virkelig ubehagelig.... :-( 8 uker til med dette ?

Har det på samme måte, og hadde det slik mot slutten av forrige svangerskap også. Kommer litt an på hvordan han ligger og hvordan han beveger seg, men mye av det er veldig ubehagelig :/

ubehagelig eller uvant?

her gledes det over all bevegelse... da slipper mor nervøse sammenbrudd...

Har hatt en del kynnere, og når han beveger seg er det virkelig ubehagelig.... :-( 8 uker til med dette ?

hehe må nok leve med det til slutten ja;):(:P Hos meg har det til og med blitt "verre" når det har gått mot slutten.. mer kynnere og trangere plass i magen er ikke noe som er så behagelig nei :(

Å, godt å lese at det ikke bare er meg. Sliter en del med kynnere selv,og noen av bevegelsene er (Nei, ikke uvante) men ubehagelige. Setter pris på å kjenne liv,det er ikke det, men noen spark blir nesten kvalmende inn i en hard kynner. Får håpe de finner en komfortabel stilling for oss. :)

Ja kjenner heg det jeg også...er i uke 29. De er jo mer intense og harde nå som fører til kynnere. Men så klart gøy også selvom det er litt ubehagelig.

veldig gøy å kjenne babyen med hånda nå...kan kjenne beina nå ;)

Har fått meg 2-3 harde spark i ribbeina.. Men det er bare godt/vondt. Da vet jeg at han har det fint inni der.. :)

Når jeg har hatt kynnere så ikke det noe som kommer og går, og kommer igjen? Jeg er ikke sikker på om det er kynnere jeg har hatt en gang..? Jeg blir steinhard i magen når jeg går tur (stort sett bare da), så er magen egentlig hard til jeg kommer hjem igjen og roer ned. Det avtar ikke før det. Føler han er på vei ut, blir så tungt. Er det kynnere? ;) Hehe. Snart gått hele sv.skapet uten å vite hva som egentlig skjer ;)

Har fått mange ubehagelige spark og så strekker det så inni h.. Kjennes ut som noen stikker en kniv i siden når jeg snur meg f.eks om natten...

Å, godt å lese at det ikke bare er meg. Sliter en del med kynnere selv,og noen av bevegelsene er (Nei, ikke uvante) men ubehagelige. Setter pris på å kjenne liv,det er ikke det, men noen spark blir nesten kvalmende inn i en hard kynner. Får håpe de finner en komfortabel stilling for oss. :)

Ja værst er det når det er harde spark midt i en kynne:eek: gjør jo alt bare værre! men bare vent til spark når man har rier:eek::(o_O:P DET er ikke noe godt:(

Han min er så aktiv at jeg faktisk får kynnere av han. Lå på rietelling på sykehuset her i forrige uke fordi jeg hadde såpass sterke menssmerter at det måtte sjekkes. Var kraftige kynnere som utløses av hans bevegelser. Men jeg tar heller de, enn de push ups'ene han har begynt med. Han ligger med hodet ned, så han spenner tak i blæra med armene og dytter rompa si ut oppe ved ribbena mine midt foran. Føler hele meg skal revne når han gjør det.

Han min er så aktiv at jeg faktisk får kynnere av han. Lå på rietelling på sykehuset her i forrige uke fordi jeg hadde såpass sterke menssmerter at det måtte sjekkes. Var kraftige kynnere som utløses av hans bevegelser. Men jeg tar heller de, enn de push ups'ene han har begynt med. Han ligger med hodet ned, så han spenner tak i blæra med armene og dytter rompa si ut oppe ved ribbena mine midt foran. Føler hele meg skal revne når han gjør det.

Kjenner meg veldig igjen i det! Min prøver også å presse rompen sin opp mellom ribbeina. Da strekker det så voldsomt i magen at jeg bare må sette/legge meg ned. Prøver å dytte han ned igjen, men hjelper sjelden :P

Kjenner meg veldig igjen i det! Min prøver også å presse rompen sin opp mellom ribbeina. Da strekker det så voldsomt i magen at jeg bare må sette/legge meg ned. Prøver å dytte han ned igjen, men hjelper sjelden :p
hehehe ja jeg og. Dytter sånn forsiktig til han i håp om at han skal skli litt nedover. Eneste som fungerer er hvis jeg finner foten hans og stryker over den, da synker han litt.

Har fått meg 2-3 harde spark i ribbeina.. Men det er bare godt/vondt. Da vet jeg at han har det fint inni der.. :)

Når jeg har hatt kynnere så ikke det noe som kommer og går, og kommer igjen? Jeg er ikke sikker på om det er kynnere jeg har hatt en gang..? Jeg blir steinhard i magen når jeg går tur (stort sett bare da), så er magen egentlig hard til jeg kommer hjem igjen og roer ned. Det avtar ikke før det. Føler han er på vei ut, blir så tungt. Er det kynnere? ;) Hehe. Snart gått hele sv.skapet uten å vite hva som egentlig skjer ;)

Samme som meg det, jeg har tatt det som kynnere ja:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Back
Topp