Ubehagelig kynnere?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
I kveld så har jeg sittet rolig i sofakroken, og i hele kveld har jeg hatt kynnere, magen er stein hard og det er ubehagelig,Men ikke vondt. Jeg har ikke tatt tiden på de eller noe sånt, har bare lagt merke til at det skjer veldig ofte. Jeg var mye plaget med kynnere med lillemann, men de kom ikke hele tiden mens jeg satt rolig, men så fort jeg var i bevegelse. Er dette noe å bry seg med?

Slik er det her også. Spesielt mye i går faktisk, også når jeg satt stille i sofaen. 

Jeg har det slik når jeg har gjort for mye dagen før eller tidligere på dagen eller om jeg generelt er sliten i kroppen.

Så lenge de ikke er regelmessige så er det greit, men veldig slitsomt og til tider vel ubehagelig :-( Kroppens måte å si ifra om at jeg må ta det mer med ro...

Jeg hadde kynnere hele svangerskapet, både i bevegelse og når jeg lå rolig på sofaen. Du trenger nok ikke bekymre seg så lenge de ikke er smertefulle eller regelmessige. Men ta det bare med ro til de har roet seg:-)

Prøv å få i deg magnesium. Noen sier det hjelper:)

Jeg og var plaget med masse kynnere. Men, så begynte jeg på magnesium i forrige uke, og nå er de borte! Kan gå på det frem til uke 34 :)

Takk for svar alle:) Jeg holdt på mye i Hagen i går rør jeg havnet i sofakroken, så da var det sikkert ett tegn på at jeg skal ta det med ro. Jeg er ikke så flink til å ta hensyn til kroppen min, har jeg aldri vært. Så får begynne litt med det nå da:) Magnesium? Det har jeg vel i skapet mitt etter leggkrampenes tid. Det skal jeg prøve, tusen takk:)

Back
Topp