ubehagelig i dag

fano

Gift med forumet
i morgen har jeg gått på sprøyter i 1 uke, går på ganske høye doser, har vært og bestilt sprøyte nr 3 i dag, huff. Men uansett, har vært en litt stressende dag, og jeg kjenner litt små stikk/krampe helt nederst i magen, og det kom litt rosa på papiret, ikke noe blod bare litt rosa utflod (beklager detaljer) Er dette normalt? jeg skal på ul på fredag, første sjekk.....blir jo litt bekymra. huseker ikke hvordan det har vært på de forrige forsøkene [:-]

Har du hatt sex de siste dagene? Eg merka litt rosalignande utflod etter at me hadde hatt sex, tenkte det bare var ei rift eller noko eg. + det forsvant jo, å har ikkje merka noko meir til det. Men hadde ikkje gått så lenge på sprøyter da..

Har ikke sex så lenge jeg går på medisiner, er ganske rar sånn [:D] men jeg fikk beskjed at man ikke skal hoppe, løpe, sprette osv når man går på sprøyter fordi eggstokkene blir så tøyelige når eggposene utvider seg så eggstokkene kan vri seg og da må man inn og operere. Er bare så redd for at ting skal skje, huff. Man blir nok veldig overfølsom og redd i sånne situasjoner....

Det er sikkert ingenting, hehe. Tar meg selv i og legge merke til alt [:D] Skal på ul på fredag så jeg får vente og høre hva de sier da [:D]

Håper alt er som det skal og at det bare er du som er veldig oppmerksom på hvordan kroppen reagerer i denne fasen...[;)]

Back
Topp