Ubehagelig huseier...(laaaang)

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Vi har nylig sagt opp leiligheten vi leier og har siden det opplevd huseier som direkte ubehagelig. De virker sur, fornærmet, og sint rett og slett. De er nede på vår terrasse og uteplass daglig uten at jeg kan se noen grunn. De bare "sjekker"... De har heller ikke noe problem med å ta med seg alle barna sine også for å "sjekke" uteplassen vi disponerer. Uansett, er jeg egentlig helt forskrekket etter hva de har funnet på nå.

På tirsdag kommer plutselig huseier ramlende rett utenfor her klokken 20:30 med vannslange, høytrykksspyler, og en kost. "Okei" tenkte jeg, men gadd ikke tenke noe mer på det. Han styrer noe veldig på hører jeg (terrassen er bokstavelig talt rett utenfor et av stuevinduene våre. vinduene er gulv-til-tak vinduer og svæære). Av ren nysgjerrighet går jeg bort til vinduet og kiker ut gjennom persiennene. Da har huseier fjernet alle hagemøblene våre da han tydeligvis skal spyle terrassen. Syntes det var litt rart da han ikke hadde sagt i fra, men om han ønsket å spyle terrassen så for all del. Han spyler terrassen i bortimot 45 min før det blir helt stille i 5 min. Plutselig så spyler han på vinduene. Herregud som jeg skvatt. Ble mektig irritert da jeg syntes det er unødvendig å høytryksspyle vinduene våre nærmere klokken 21:30 en tirsdagskveld, men ok, lar det gå. Iallefall inntil han hadde jobbet seg hele veien bort til min sønn sitt vindu for deretter å høytryksspyle vinduene på rommet til min 2,5 år gamle sønn 2 timer etter leggetid. Trodde det skulle tilte for meg, men jeg er så beskjeden at jeg valgte å ikke si noe. Heldigvis ga ha seg da han hørte at gutten begynte å hylgrine. Da ga han seg for kvelden.

Nå, 4 dager senere, står fremdeles våre hagemøbler strødd rundt utenfor her og han befinner seg på vår terrasse igjen. Jeg aner ikke hva han gjør, tørr nesten ikke sjekke, men hører han befinner seg helt oppe i vinduet rett ved siden av meg her. Virker nesten som om han bare sitter utenfor vinduet for å være plagsom...

Gleder meg til å flytte....

Hva er problemet hans? Er han fornærmet fordi dere har sagt opp leiligheten? Han høres uansett ikke god ut! Du kan jo si i fra på en ordentlig måte at dere ønsker å ha privatlivet i fred frem til dere skal flytte. Han høres ikke helt ut som en som vil høre på fornuft, men går jo an å prøve. Hadde det vært meg, hadde jeg sagt i fra for lenge siden! Synes sånne mennesker er utrolig barnslige.

Lykke til med flyttingen da. Håper det ikke er lenge til ;-)

Uff føler med deg.lenge til du skal flytte.kanskje han venter til du skal klikke? Ikke gi han den gleden.

Ja, det virker nesten som om han er fornærmet emoticon  Vi overtar den nye leiligheten om 1 uke så vi skal begynne flyttingen umiddelbart!! Har denne leiligheten ut juli, men slik som vi opplever det nå, så håper jeg vi er ute her ifra innen 15 juli, for dette her går ikke ann. Syntes det er så ubehagelig. Føler meg nesten litt fanget her, ikke kan vi gå ut på terrassen og kose oss, fordi den er jo han "opptatt" med å koste på.

Tror jeg må få samboeren til å fortelle han at vi gjerne ønsker å benytte oss av uteplassen vår og våre egne hagemøbler i helgen. 

har det på samme måte med min huseier, dem fatter ikke casn med barn...

Så ekkelt, jeg hadde tatt meg en alvorsprat med ham! Om ikke du tør, tør kanskje mannen din?

NÆH, DET VÆRSTE JEG HAR HØRT!!!
Han skulle hatt seg en mellom beina han der. Det går ikke ann.
Hva med å sende han en tekstmld og spørre om det er noe spesielt han vil si?
Det e jo ikke normalt å holde på sånn som det der..

Back
Topp