Ubehagelig følelse i livmoren

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Siden jeg var 5 dpo har jeg hatt en ubehagelig følelse i livmoren når jeg gjør brå bevegelser. Når jeg feks hoster eller hopper kjenner jeg det ekstra godt. Er verst på venstre side , men kjenner det også på høyre side noen ganger... Kjennes egentlig ut som noe strekker seg?! Noen som har vært borti dette???

Det høres ut som livmorstrekk du har. Det er bare livmora som strekker seg og vokser. Helt ufarlig og det skal være sånn :)

Edit:
Ser at du ikke har testa enda. Hvor mange dpo er du nå?

Slik hadde jeg det også fra ganske så tidlig, og har det enda :)

Håper det sitter en liten spire da, og lykke til med testinga om ei lita uke ;)

Kinesnora skrev:
Det høres ut som livmorstrekk du har. Det er bare livmora som strekker seg og vokser. Helt ufarlig og det skal være sånn :)

Edit:
Ser at du ikke har testa enda. Hvor mange dpo er du nå?

7dpo nå :) sist testet jeg positivt på 9dpo.

Jeg har det samme, har hatt det en stund nå. Var litt bekymra før jeg visste hva det var, nå tar jeg det som et godt tegn :)

Da kan det jo tyde på at du er gravid

Jeg har også litt murring i livmorområdet, men absolutt ikke vondt. Tror det er for tidlig med mensmurring, pleier å få det et par dager før, så vi får satse på at dette betyr noe. Håper puppene blir superømme i løpet av dagen ;)

Blir spennende! 

Har også murring i ryggen om dagen.... og masse utflod!

Jeg har også hatt veldig ubehag hovedsaklig nede på høyre side, men også på venstresiden avogtil. Og spesielt med bestemte bevegelser. Testet negativ 12dop, men positiv test idag på IKM :) så betryggende å høre at det er normalt :) leste ii boka fra forrige svangerskap at jeg hadde notert samme type smerter da, men hadde liksom glemt hvordan det føltes... så krysser fingrene for deg :):)

Back
Topp