Ubehagelig ammesituasjon!

spispilladisjøl

Gift med forumet
Jeg satt på cafe med et par venninner. Jennie våkent og hylgråt av sult, så jeg satte meg bakover og startet amme henne litt i det sjulte (er ikke helt vant med offentlig amming).. Plutselig snur damen på bordet bak meg seg rundt og begynner å

STRYKE JENNIE PÅ HODET !!! .
. mens jeg ammer! [8|]

et helt vilt fremmed menneske! Så startet hun pratet om at hun selv bærte barna sine så langt ned under graviditeten at hun tisset på seg hver gang hun snudde seg, bla bla bla bla! Datra hennes satt der og var sprut rød i trynet.

Greit nok at noen synes amming er det mest naturlige som finnes, men jeg er ikke enda helt komfortabel med å røske frem puppen over alt, og gjør det bare om Jennie trenger mat der og da, dette må hun ha sett siden jeg tok et teppe for å prøve sjule henne litt. Men alikvell tar hun seg den friheten til å klappe hun på hodet mens hun ligger til puppen, og babler i vei om sine egne barn og barnebarn. Hun så jo også veldig oppegående ut..

Reagerer jeg litt for kraftig her nå eller ? [>:]

nå ammer jo ikke jeg,men hvis jeg hadde jeg gjort det og jeg havnet i den situasjonen hadde jeg helt klart reagert som deg!!
Er ikke akkurat så lett å si ifra heller da... [8|]

Hjelpes, syns det var å ta seg litt mye friheter ja! Skjønner godt du reagerer! Det er å tråkke over en intimgrense for min del...

ORIGINAL: Tucha

nå ammer jo ikke jeg,men hvis jeg hadde jeg gjort det og jeg havnet i den situasjonen hadde jeg helt klart reagert som deg!!
Er ikke akkurat så lett å si ifra heller da... [8|]

Signerer denne !!

ORIGINAL: Maanestråle

Hjelpes, syns det var å ta seg litt mye friheter ja! Skjønner godt du reagerer! Det er å tråkke over en intimgrense for min del...

[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

what?? gjorde hun det??[8|]
Gærne folk...

Shit..... hva er det for noe å gjøre!!!?

Må nesten le av hvor lite antenner enkelte har [:D]

hoho maken til frekkhet, selv om hun sikkert mente godt på en slags weird måte..dama kan jo ikke ha tenkt seg om![&:] Jeg hadde blitt sprutrød i fjeset selv gitt..og melkegangene hadde nok meldt stengetid om jeg hadde opplevd det samme! Så flaut![&:] Skjønner godt du reagerte![:)]

ORIGINAL: RonjaR

[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Sånt gjør man ikke!

spesielt...............

SIGNERER!!!!!!

Uff, ja, det der har jeg opplevd to ganger også. (Da jeg ammet storebror, ikke nå.) Syntes det var veldig frekt, og litt ubehagelig. Noen tror visst at alle babyer (og gravidmager) er allemannseie, og at de kan ta på dem i alle situasjoner. De mener jo ikke noe galt med det, men det er irriterende likevel.[>:]

Kanskje jeg reagerer mindre på det visst det skjer når jeg ammer Anna. Nå er jeg blitt vant til at storebror kaster seg over henne og skal kose mens hun spiser. I helgen satt søskenbarnet omtrent oppå henne, og pekte og lurte på hvorfor det renner ut så mye melk rundt munnen hennes når hun ammer. Hvis fremmede skal kose med henne mens hun spiser nå så er jeg sikkert blitt immun.[8D]

Gud så ekkelt,vet ikke hvordan jeg hadde reagert i en lignenede situasjon jeg.... 

ORIGINAL: anahen

what?? gjorde hun det??[8|]
Gærne folk...

hahahahaha!! noen eier ikke grenser!!

Uhøffelig spør du meg[:-][:-]
Jeg hadde nok sagt ifra.. [:)]

Ikke ved bordet til henne gaaale damen håper jeg ????

Back
Topp