Ubehagelig å sitte i sofaen?

frk.tingeling

tingeling
Marsboerne 20 18
Bare jeg som syntes det er lite behagelig for tiden?

Uansett om jeg har beina oppi og tar halve sofaen, sitter ganske lent tilbake eller litt på siden er denne magen bare i veien og de fleste sittestillinger er ubehagelige. Flere som opplever det?

Lurejenta her ligger gnudd nederst i livmoren i tverrleie så kaaaaan jo ha en sammenheng. [emoji30]

Uansett om jeg har beina oppi og tar halve sofaen, sitter ganske lent tilbake eller litt på siden er denne magen bare i veien og de fleste sittestillinger er ubehagelige. Flere som opplever det?

Lurejenta her ligger gnudd nederst i livmoren i tverrleie så kaaaaan jo ha en sammenheng. [emoji30]

Samme her, hun ligger liksom mellom hoftebeina, for meg hjalp det litt å dytte forsiktig på henne, slik at hodet/rampen havnet rett over hoftebeina.. Ellers så ryker faktisk beina mine dersom jeg ligger for lenge på den ene siden, for hun presser nok på en nerve... Det er vondt det! Håper hun flytter litt på seg snart![emoji13][emoji175]

Samme her, håper det går seg til ☺️

Sammen her . Jeg må bytte stillingen hele tiden.

Her går d ikke an å sitte normalt [emoji23]så jeg har gjort beslag på ene hjørnet,så jeg kan ligge [emoji56][emoji1305] klarer ikke å sitte rett opp å ned[emoji23] pluss at blir fort urolig å flytter meg fra rygg til side å så tilbake til rygg..gubben vil ligge ved siden av meg,men sjelden jeg orker det over lang tid[emoji23]vil ha space[emoji85]

Finner aldri en veldig behagelig stilling nei [emoji14] sklir ned hele tiden [emoji28]
Men har diskutert meg til å få hjørnet i sofaen, så det funker litt bedre :)

Har overtatt sofahjørnet her også for lenge siden, selv før graviditeten! :P Sliter med å sitte godt, sitter/ligger på rygg, sidelengs osv. om hverandre hele tiden - og verre skal det bli! :hilarious:

Ubehagelig å finne gode stillinger her og. Men det eg sliter mest med er å komme meg opp igjen fra liggestilling eller chillestilling. Vil helst rulle ut sidelengs [emoji23]

Samme her, hun ligger liksom mellom hoftebeina, for meg hjalp det litt å dytte forsiktig på henne, slik at hodet/rampen havnet rett over hoftebeina.. Ellers så ryker faktisk beina mine dersom jeg ligger for lenge på den ene siden, for hun presser nok på en nerve... Det er vondt det! Håper hun flytter litt på seg snart![emoji13][emoji175]

Hihi, håper også på at hun flytter seg litt snart[emoji56]

Back
Topp