Allerede syns jeg det er ubehagelig å ligge på mage. Jeg som alltid sover på mage,trudde det fortsatt kunne gjøres noen mnd fremover.
Andre som merker det?
6.uker i dag
Andre som merker det?
6.uker i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid hatet å ligge på magenAllerede syns jeg det er ubehagelig å ligge på mage. Jeg som alltid sover på mage,trudde det fortsatt kunne gjøres noen mnd fremover.
Andre som merker det?
6.uker i dag![]()

Allerede syns jeg det er ubehagelig å ligge på mage. Jeg som alltid sover på mage,trudde det fortsatt kunne gjøres noen mnd fremover.
Andre som merker det?
6.uker i dag![]()
Hehe ja de e selvfølgelig også litt ømme... Noe jeg stadigvekk blir minnet på av min 3-åring som skal turne rundt og over megHVis jeg ikke klarer å ligge på magen nå fortiden er det fordi puppene er så ømme og såre at jeg gir to tette og en badehette til den stakkaren som nærmer seg dem![]()
Sist lå jeg på magen hele svangerskapet. Siste ukene ble det naturlig nok litt på skrå på magen av opplagte årsaker men...![]()
HVis jeg ikke klarer å ligge på magen nå fortiden er det fordi puppene er så ømme og såre at jeg gir to tette og en badehette til den stakkaren som nærmer seg dem![]()
HVis jeg ikke klarer å ligge på magen nå fortiden er det fordi puppene er så ømme og såre at jeg gir to tette og en badehette til den stakkaren som nærmer seg dem![]()
Så ingen mage ligging her laughing7