Ubehagelig å ligge på mage

MammatilTallulah

Forelsket i forumet
*MIA*
Allerede syns jeg det er ubehagelig å ligge på mage. Jeg som alltid sover på mage,trudde det fortsatt kunne gjøres noen mnd fremover.
Andre som merker det?
6.uker i dag :)

Allerede syns jeg det er ubehagelig å ligge på mage. Jeg som alltid sover på mage,trudde det fortsatt kunne gjøres noen mnd fremover.
Andre som merker det?
Alltid hatet å ligge på magen :P

Sist lå jeg på magen hele svangerskapet. Siste ukene ble det naturlig nok litt på skrå på magen av opplagte årsaker men... ;)

HVis jeg ikke klarer å ligge på magen nå fortiden er det fordi puppene er så ømme og såre at jeg gir to tette og en badehette til den stakkaren som nærmer seg dem :laughing021

Andre som merker det?

Jeg har faktisk merket det litt, syns det var litt tidlig, men men. Jeg liker å ligge på magen på kvelden hvis jeg skal taste litt på mobilen eller iPaden :p

HVis jeg ikke klarer å ligge på magen nå fortiden er det fordi puppene er så ømme og såre at jeg gir to tette og en badehette til den stakkaren som nærmer seg dem :laughing021
Hehe ja de e selvfølgelig også litt ømme... Noe jeg stadigvekk blir minnet på av min 3-åring som skal turne rundt og over meg :p

Jeg prøver å ligge mest mulig på magen nå, men jeg fortsatt kan. På rygg også for såvidt. Jeg blir alltid så svimmel av å ligge på ryggen litt uti svangerskapet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Synes det er ubehagelig til tider pga mye luft og strekk følelse i magen! Er sinnsykt oppblåst nemlig:-p

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Sist låg jeg på magen til jeg fødte! Siste ukene mer på skrått vel å merke;-)

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Samme her :) Kjentes ut som kraftig brystspreng :disgust Så ingen mage ligging her laughing7

Back
Topp