ubehagelig å gå på do?

Lykkeliten

Glad i forumet
Noen andre som synes det er vondt å tisse? Har et slikt trykk der at det nesten gjør litt vondt, ihvertfall er det svært ubehagelig..
iiiik! Synes dette begynner å bli skummelt, har våknet opp flere ganger de siste netten å tenkt at dette skjer ikke meg, jeg vil ikke føde! Hehe....Ut må ho å jeg vet at overraskelsen vil bli verdt det gange 100! Men alt er nytt å skummelt..

Noen andre som synes det er vondt å tisse? Har et slikt trykk der at det nesten gjør litt vondt, ihvertfall er det svært ubehagelig..
iiiik! Synes dette begynner å bli skummelt, har våknet opp flere ganger de siste netten å tenkt at dette skjer ikke meg, jeg vil ikke føde! Hehe....Ut må ho å jeg vet at overraskelsen vil bli verdt det gange 100! Men alt er nytt å skummelt..

Kjenner den følsen ja :/ er skikkelig vondt/ubehagelig... :/ men vet ikke hva det kommer av.
Jeg gruer meg faktisk ikke så mye til fødselen :) jeg vet liksom ikke hva jeg går til, siden det er første, men vet jo at det gjør vondt.. Men gruer meg ikke foreløpig hvertfall :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Ja,jeg blir øm etter jeg har vært på do noen ganger,også om morgenen.
Kjenner det stikker i underlivet av og til.

Hehe, dette satt jeg å tenkte på sist jeg var på do, for d tok sånn tid å få tømt blæra, så rart egentlig, for trykket er jo egentlig ganske stort ;P

Tusen takk for svar :P
Kjekt å se jeg ikke er alene..
Er så synnsykt mye som skjer med kroppen nå om dagene !

Back
Topp