Ubehag!!!

SiljeHB

Blir kjent med forumet
I natt begynte det med at hele magen min var i helspenn hele tiden, klarte såvidt å snu meg, nå har ikke dette gitt seg enda, klarer ikke helt å bestemme meg for om det er vondt eller bare ubehagelig... Vondt å ta på magen, og vondt å lea på seg... Noen andre som har opplevd dette?? Er i uke 31 nå.

Silje :-)

Hm, har jo hatt ubehag, men ikke så langvarig.. Kanskje du skal høre om det ikke vil gi seg?

Sikkert ikke noe farlig, men ta en telefon til jm og spør :) Så slipper du å gå å uroe deg unødvendig..

Har hatt det sånn i to-tre dager, der magen blir helt hard og det er små vondt. Jeg har bare prøvd å slappe av, og det har jo gitt seg i perioder, men hvis du har det sånn mye og det ikke gir seg, så syns jeg du skal ringe føden. Selv om det kanksje ikke er kjempe vondt, kan det være greit å høre med fagpersoner :)

Takk:) Har hatt mye kynnere sånn før, og små vondt, men dette er rett å slett skikkelig ubehagelig... Får ta en Tlf senere om det ikke gir seg;) Prøve med fn paracet først, er sikkert normalt :)

Silje :-)

Back
Topp