ubehag

daisy88

Betatt av forumet
ved sex, noen andre som har opplevd dette???[>:]

ikke hele tiden, men hvis det blir for dyp penetrering??[8D]

Ikke vært borti, dessverre...

Men nå har vi jo ikke hatt sex på 7 uker så...[:-]

Mye pga blødningene jeg hadde...Tør ikke nå, men skal ha litt før vi drar på ferie...[8D][:-]

nei, ikke akkurat ubehag, bare litt rart etter sexen kanskje. [8|]

hmmm, lurer om det kan være noen annen årsak da til dette, har aldri vært borti dette før[>:]

nok en ting jeg kan spørre om ved ul på torsdag[:D]

vi skal ikke ha sex før 5/7 etter ul, vi tørr ikke...

hmm all logikk sier at jeg heller ikke burde tørre det, ( 3 SA bak meg) men håper å tror at UL på torsdag kan si at alt er som det skal og at vi bare kan kose oss[:D] selvom ubehaget uroer meg litt.....[>:]

Her merker jeg ingen ting. Bare at lysta kommer så det holder så fort jeg ser gubben [8D] Men litt ømt når kvelden kommer bare. Ikke no farlig  å kose seg. Har 3 sa bak meg selv . Men virker som alt går fint nå [:D]

ja altså jeg tror ikke jeg har mistet tidligere fordi vi har hatt sex, men begynner å lure litt når jeg merker det så utrolig godt som nå... men sikkert ikke noe å bekymre seg over[:D]

nedtelling til UL[;)]

hvet ikke når det gjelder graviditet og sånt.
men hvet jeg tidligere har hatt ubehag når livmor tappen har sitti lavt, da har det vært ubehagelig og ømt ved dyp penetrering. og av og til vondt.................

kroppen er en merkelig greie, ikke alltid like lett å forstå seg på

hmm, det hørtes ikke ut som et bra tegn med tanke på en graviditet[>:]

håper gyn kan fortelle meg hva som skjer når jeg skal til ul[:D][:D]

livmortappen kan sitte lavt ved en graviditet å, hvis det var det du tenkte på........
men gyn kan sikkert svare deg litt mere sikkert[:)]
det går sikkert kjempe bra!

håper det, er kjempenervøs nå når det bare er en dag igjen....[8D]

var veldig overbevist om at jeg ER gravid, drømt om at jeg fikk bilde fra UL og at det var hjerte der som banket og alt, men nåå er jeg litt mer usikker[:'(]

liten feeling at jeg får dårlige nyheter i morgen[>:]

snuppa husk at vi e mange som tenker på deg og ska krysse alt eg har for at det går bra denne gangen
moahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ja jeg har det akuratt som deg ! !

og etterpå har jeg menssmerter :(
er ikke gøy i det hele tatt siden det gjør vondt. derfor har jeg sagt at det blir lite fremover :p

ORIGINAL: Brannjente

snuppa husk at vi e mange som tenker på deg og ska krysse alt eg har for at det går bra denne gangen
moahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

tusen takk, skal prøve og tenke positivt og at dette bare er noe hodet mitt tuller med[:)]

dere er så søte, blir utrolig trist hvis jeg ikke får være her sammen med en så fantastiks gjeng som dere[:D]

ORIGINAL: hopssi

ja jeg har det akuratt som deg ! !

og etterpå har jeg menssmerter :(
er ikke gøy i det hele tatt siden det gjør vondt. derfor har jeg sagt at det blir lite fremover :p

HVIS det har gått bra denne gangen, må nok sambo nøye seg med høyre hånda en god stund fremover[:D]

men veldig godt og høre at det er flere som har det sånn, misforstå meg rett[;)]

hehe misforstår deg rett :)

er første graviditet her så aner ikke om det er mulighet for ditt eller datt, men tar det som det kommer :)
som legen sa til meg, hvis det skjer en SA så er det en grunn for det. for eks at det er noe galt i utviklingen osv. da mener kroppen at det er det beste å "Kvitte" seg med det.

så jeg tror bare vi må gå på med godt mot og være positive, og ta ting som de kommer ! :)

hehe misforstår deg rett :)

er første graviditet her så aner ikke om det er mulighet for ditt eller datt, men tar det som det kommer :)
som legen sa til meg, hvis det skjer en SA så er det en grunn for det. for eks at det er noe galt i utviklingen osv. da mener kroppen at det er det beste å "Kvitte" seg med det.

så jeg tror bare vi må gå på med godt mot og være positive, og ta ting som de kommer ! :)

heldig er du på en måte, tror man kjenner etter mye mer symptomer på ting og tang hvis man har vært gjennom det før, dårlige tegn for min del da dette er 4. sv.skapet mitt uten barn[&o]

prøver å tenke positive tanker, men er ikke lett nå når det er ca ett døgn til jeg får klart svar[:D]

måå bare prøve å tenke positivt !:)

tenk om det hadde vært 10 døgn før du fikk vite noe istedefor 1 døgn ? :P

måå bare prøve å tenke positivt !:)

tenk om det hadde vært 10 døgn før du fikk vite noe istedefor 1 døgn ? :P

du har ett poeng ja[:D] lever lykkelig uviten tror jeg er best[8D]

Back
Topp