Ubehag/smerter i hoftene tidlig i svangerskapet

Mioa

Betatt av forumet
Jeg er bare 4 uker på vei, og har akkurat blitt klar over at jeg er gravid. Jeg kjenner til stadighet et ubehag i hoftene som ikke direkte kan kalles smerte, men mer sånn slitenhetsfølelse. Har dette med graviditeten å gjøre?
Dette er mitt første svangerskap og jeg er helt grønn. Tenker liksom at dette kan være tidlige tegn på bekkenløsning, men det skjer vel ikke så tidlig vel?

Noen andre som har denne merkelige følelsen i hoftene?

Eg har da slik. Blir veldig fort trøtt og sleten nederst i ryggen. Litt sånn verk på ein måte .. Står eg eller går mykje så kjem da med ein gong.
Kan ikkje huska om eg hadde da med dei to første ... :p

Jeg hadde bekkenløsning før avangerskapet, men er mye værre nå for å si det sånn.. godt mulig det er bekkenet du kjenner.. de sier at det skal bli bedre når livmoren stiger opp fra bekkenet så håper dette ikke varer lenge for min del iallefall.. :p

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Er 5 uker gravid og har hatt bekkenløsning i to uker allerede så er fult mulig :( Ta deg en tur til legen og ellers bare ta det med ro fikk jeg beskjed om. :)

Slet endel med smerter i bekkenet da jeg var gravid med førstemann. Nå kjenner jeg bank i bordet ikke noe enda, men jeg har litt vondt i ryggen faktisk.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært plaget med hoftene litt fra og til igjennom de siste årene..å syns å huske at det har vært verre når eg har vært gravid. Ikke tenkt så mye på det egentlig..men når du sier det..så har jeg faktisk vært verre siste to ukene. Er på en måte sliten/murrer i hoftene.. Vondt å ligge på siden..så det er best med pute mellom knærne. Er vel kanskje hormoner som gjør meg litt løs i hoftene..?!

Sent from my iPhone using BV Forum

Førsta svangerskap hade eg ikkje plager.. Nå 4+ 5 har jag redan børjar kjænna det.. Uff tidligt enda.

Back
Topp