Ubehag i nedre rygg

Guttemammax2

Glad i forumet
Har nå hatt ubehag i nedre del av ryggen i ca 2 timer. samme om eg sitter eller ligger, det gir seg ikke. ubehaget har nå også begynt å gå nedover i beina.

Sist hadde eg igangsetting og vet ikke hva forhåndstegn eg skal se etter denne gang. Den gang startet det hele med vannavgang og pressrier...

Er 33+3. noen som forstår hva eg mener og kan si noe om hva det kan være?

I løpet av denne perioden har eg ikke hatt kynnere.

Er ikke bare pga belastning av musklene i ryggen, at du har fått krampe pga bevegelser/aktivitet eller sittestilling eller noe? Har mye av det noen dager...

Er ikke bare pga belastning av musklene i ryggen, at du har fått krampe pga bevegelser/aktivitet eller sittestilling eller noe? Har mye av det noen dager...

Har egentlig tatt det helt rolig siden fredag, så skjønner ikke helt at det skal være det. og da pleier det heller å gå i ett med kynnere :/
Sittestillinger endrer eg generelt hele tiden pga smerter i bekkenet om eg stivner....

Sniker fra desember, jeg hadde utrolige smerter i korsryggen over flere dager da jeg var i uke 36, viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, mannen måtte hjelpe meg med alt... og så plutselig gikk det over. Jeg tror lille presset på en nærve, så kan være det.

Sniker fra desember, jeg hadde utrolige smerter i korsryggen over flere dager da jeg var i uke 36, viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, mannen måtte hjelpe meg med alt... og så plutselig gikk det over. Jeg tror lille presset på en nærve, så kan være det.

Ingenting er bedre enn om det bare er det :)

Huff høres ikke godt ut :( Hadde en runde selv med ryggvond for noen uker siden, men da bare på en side. Har du forsøkt å legge en varmepose/varmeomslag på? Jeg må gjøre det neste daglig på et punkt i ryggen som gjør veldig vondt.

Har selv en del samme ubehag i ryggen og stråling og har ikke kynnere eller noe. Kan ha i flere dager på rad og pause og igjen.

Back
Topp