Lioni Blir kjent med forumet 26 Aug 2018 #1 Har hatt ubehag på høyre siden en stund no. Greier ikke å ligge på den heller. Og så er eg litt hard der. Babydaddy sier d e nok for eg er forstoppet, og eg håper det er derfor Flere som har det sånn eller hatt det sånn før?
Har hatt ubehag på høyre siden en stund no. Greier ikke å ligge på den heller. Og så er eg litt hard der. Babydaddy sier d e nok for eg er forstoppet, og eg håper det er derfor Flere som har det sånn eller hatt det sånn før?
E enda.en.skatt Elsker forumet *MIA* 26 Aug 2018 #2 Jeg har det slik men jeg har store cyster på den siden. Greit å sjekke opp
Lioni Blir kjent med forumet 26 Aug 2018 #3 enda.en.skatt skrev: Jeg har det slik men jeg har store cyster på den siden. Greit å sjekke opp Klikk for å utvide … Åh, er sånt hastverk/uheldig når man e gravid? Har legetime på fredag
enda.en.skatt skrev: Jeg har det slik men jeg har store cyster på den siden. Greit å sjekke opp Klikk for å utvide … Åh, er sånt hastverk/uheldig når man e gravid? Har legetime på fredag