Ubehag?? Flere??

moia

Betatt av forumet
Nå har jeg i snart en uke hatt litt små ubehag i nedre del av magen (mot underlivet). Det er ikke direkte vondt, men bare litt ubehagelig.. Flere som har kjent på dette?? Er det vanlig???

Jeg fikk det i går kveld og i natt. Hadde på meg en joggebukse med litt "hold" i akkurat der nederst i magen. Og når jeg tok den av ble jeg veldig øm i livmoren, og jeg kunne kjenne livmoren (akkurat som om den var litt sammentrukket (kjente den ikke fysisk med hånda) og jeg har sovet dårlig i natt, tror det blir tights fra nå av. For slik var det sist også.

Hellooo,,,,
Jeg kjente ikke noe sånt i forrige svangerskapet, men denne gangen har det vært litt ubehagelig.... Så du er ikke alene...

åååå, nå ble jeg "glad", om jeg kan si det !!! Ble nesten litt bekymret. Er jo første gang jeg er gravid.. Men da er det nok bare livmoren som river og sliter i meg :p

Jeg får slike små stikk eller hogg i livmor noen ganger når jeg vrir meg, hoster eller nyser. Husker ikke at den følelsen var der forrige svangerskap.

Jeg har også funnet ut at jeg må bøye meg fremover når jeg tisser, for ellers får jeg et trykk ved livmor/urinblæra etterpå som føles ubehagelig. Kanskje tidlig symtom på UVI?, må forebygge så det ikke blir noe mer i hvert fall.

Back
Topp