ubehag etter trening?

Lykka

Betatt av forumet
Var på første gang på spinning i dag, hittil i svangerskapet har jeg ikke vært på organiserte timer men syklet og trent i studio alene. Men nå etter timen, så kjenner jeg ubehag i høyre side av magen.... som om d er litt "sting"....  samtidig så det kjennes d litt hardt og urolig..
noen som har erfaring eller har opplevd noe lignende?

jeg var på spinning forrige uke, og har vært i dag også. kjenner det samme som du nevner, eller det var mens jeg sykla, så kjentes det ut som jeg fekk sting i høyre sida av magen og kjentes ut som noe begynte å bevege seg inni magen, men gikk av sykkelen litt og fikk henta meg mer vann, så ble det bedre. Men både i dag og forrige uke har jeg vorte kvalm og svimmel etter timen som ikke har gitt seg før jeg har sovet. ser at vi er ca like langt på vei 

Så rart..   ser at vi er omentrendt like langt.    Har merket d di gangene jeg har vært på kondisjonstrening i det siste...  bortsett fra ene gangen jeg var på svømming...   Mulig jeg må høre med jordmor hva det er som gjør d..   Om d er tegn jeg må følge med på :)

Back
Topp